אא

שר התיירות על ביטול קמפיין גיוס עובדים: "כל החלטה אחרת הייתה גובה כסף ציבורי רב"

במשך לחשיפת פספורטניוז אתמול (ב') על ביטול קמפיין פורטל התעסוקה לגיוס עובדים לתעשיית התיירות, שר התיירות שיגר מכתב לתיירנים: "עפ"י סקר מקדים שערכנו, עסקי התיירות דווקא הביעו עניין להשתתף בקמפיין מסוג זה"

יואל רזבוזוב, שר התיירות. צילום: תמר מצפי יואל רזבוזוב, שר התיירות. צילום: תמר מצפי
בהמשך לחשיפת פספורטניוז אתמול (ב') על כך שמשרד התיירות ביטל קמפיין ענק לגיוס עובדים לתעשיית התיירות בהשקעה של כמיליון וחצי שקל לאור חוסר שיתוף פעולה מצד התעשייה, שר התיירות, יואל רזבוזוב, הוציא לענף התיירות מכתב רשמי על ביטול הקמפיין.

כפי שפרסמנו כאן, בעקבות התלונות הרבות של תעשיית התיירות על מחסור חמור בעובדים, במשרד התיירות הוחלט לצאת עם קול קורא בו מעסיקים בתעשיית התיירות מוזמנים לפרסם בפורטל תעסוקה באתר משרד התיירות, שיתווך בין מבקשי עבודה למעסיקים. הפורטל היה מכוון לענפי המלונאות והאירוח, יועץ/סוכן תיירות, תחבורה, תעופה, בקרת גבול ותחומים נוספים הרלוונטיים לתעשיית התיירות. אולם ועל אף המחסור החמור באלפי עובדים, התקבלו בקשות רק ל-91 משרות בלבד מצד 24 מעסיקים.

משרד התיירות ביטל קמפיין לגיוס עובדים לתעשיית התיירותמשרד התיירות ביטל קמפיין לגיוס עובדים לתעשיית התיירות
לא דרושים. צילום: shutterstock כך כתב בין השאר, השר רזבוזוב במכתבו לתעשייה: "לאור פניות רבות שהגיעו ללשכתי ואף בשיחותיי האישיות עם רבים מכם, לאחרונה, הוציא משרד התיירות קול קורא המזמין מעסיקים מתעשיית התיירות ומהענפים הנלווים לה לפרסם משרות בפורטל תעסוקה שיתווך בין מבקשי עבודה למעסיקים. על פי סקר מקדים שערך המשרד, עסקי תיירות הביעו עניין להשתתף בקמפיין מסוג זה. על פי הנתונים שבידינו, מספר דורשי העבודה היה עולה בהרבה על סך המשרות שהצבנו כתנאי 'ליציאה לדרך' של המהלך". עוד כתב השר במכתבו, "משרד התיירות הקציב לקמפיין 1.5 מיליון שקלים, העיצוב ופריסת המדיה היו מוכנים. אלא שהקול הקורא לא הניב תוצאות מספקות ורק מעט מעסיקים ניגשו אליו בכדי להיכלל בקמפיין. נוכח ההיענות הנמוכה להשתתפות בקמפיין להצגת משרות פתוחות בתעשיית התיירות, אבקש להודיעכם שבסופו של דבר הוחלט שהקמפיין לא ייצא אל הפועל. לצערי, כל החלטה אחרת הייתה גובה כסף ציבורי רב מהרווח שסכום זה היה מניב לתעשיית התיירות כולה ולענפים הנלווים לה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםשר התיירות יואל רזבוזוב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: