אא

"יש לאפשר כניסת ילדים לא מחוסנים מלווים בהורים מחוסנים. אסור להישאר מאחור"

כך צייץ הבוקר (א') שר התיירות, יואל רזבוזוב, בחשבון הטוויטר שלו. עוד צייץ, "זה נהוג במדינות רבות. החלטה נחושה שלנו היום תציל לתיירות את תקופת הפסח בה צפויות להגיע משפחות תיירים רבות לישראל"

יואל רזבוזוב, שר התיירות. צילום: תמר מצפי יואל רזבוזוב, שר התיירות. צילום: תמר מצפי
"היעד: מ-1.3.22 יש לאפשר כניסת ילדים (עד 18) לא מחוסנים, מלווים בהורים מחוסנים", כך צייץ הבוקר (א') שר התיירות, יואל רזבוזוב בחשבון הטוויטר שלו. עוד צייץ השר, "זה נהוג במדינות רבות וכשמקדם ההדבקה יורד ובעולם רק מעט מדינות חיסנו ילדים, אסור לנו להישאר מאחור". עוד כתב רזבוזוב, "החלטה נחושה שלנו היום תציל לתיירות את תקופת הפסח בה צפויות להגיע משפחות תיירים רבות לישראל". בדומה לשר התיירות גם המלונאים שבו ואמרו הבוקר כי הם מצפים שהמדינה תאשר סוף סוף את ההקלות בכניסת תיירים לישראל. אבי ניסנוקרן, נשיא התאחדות המלונות קיים שיחות בנושא עם שר התיירות, רזבוזוב שכזכור תומך במהלך, ועם אנשי משרד הבריאות שאמרו כי יתנו אור ירוק למהלך, אך בינתיים לא פעלו בנושא.

מבחינת המלונאים, לאשר לילדים זרים להיכנס לישראל יחד עם הורים מחוסנים, זה הדבר הקריטי. עוד סבורים המלונאים כי יש להפסיק לחייב מחלימים להציג תעודה דיגיטלית כדי להיכנס לישראל, עובדה המונעת מרבים להגיע לארץ. "זה שבוע חשוב ביותר, אנחנו פועלים להקלות לתיירים כדי להתחיל ליצור וודאות. אנחנו רואים ניצנים, אך חייבים לתת לכך את הפעולות של ההקלות אחרת אנחנו לא נראה את התיירים חוזרים לפה כפי שמצפים. אנחנו כגעת מתרכזים רק בכך, שיאשרו את ההקלות הנדרשות", אמר לפספורטניוז אבי ניסנקורן, נשיא התאחדות המלונות. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםשר התיירות יואל רזבוזוב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: