אא

הסכם אסטרטגי חדש בין אל על לאלקטרה

שתי החברות חתמו על הסכם רחב היקף, במסגרתו מחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD יהנו מצבירה מואצת של נקודות מועדון הנוסע המתמיד בקנייה באחת מרשתות אלקטרה. דוד מימון: "החשיפה שלנו ללקוחות אלקטרה תאפשר לנו להגדיל משמעותית את מספר מחזיקי כרטיס האשראי"

מלון דיוויד קמפינסקי תל אביב נבחר למלון החדש הטוב בעולם לשנת 2022 מלון דיוויד קמפינסקי תל אביב נבחר למלון החדש הטוב בעולם לשנת 2022
מועדון 'הנוסע המתמיד' של 'אל על' וחברת 'אלקטרה מוצרי צריכה' חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי רחב היקף, במסגרתו החל מחודש אוגוסט ייהנו מחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD מצבירה מואצת של נקודות מועדון הנוסע המתמיד בכל רכישה באחת מרשתות אלקטרה, בניהן: מחסני חשמל, שקם אלקטריק, אלקטרה מזגנים ו-ACE. שיתוף הפעולה יתמקד כאמור ברשתות מקבוצת אלקטרה, שלעתים קרובות מתאפיינות ברכישות גדולות, המאפשרות צבירה של נקודות רבות. בהמשך יינתנו גם הטבות לכלל חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על. דוד מימון, מנכ"ל אל על: "שיתוף הפעולה האסטרטגי בין אל על לאלקטרה מוצרי צריכה, מקבוצות הקמעונאות המובילות בישראל, מחזק עוד יותר את מעמדו של כרטיס האשראי -FLY CARD, ואת מועדון הנוסע המתמיד" ומוסיף: "החשיפה שלנו ללקוחות אלקטרה צריכה תאפשר לנו להגדיל משמעותית את מספר מחזיקי כרטיס האשראי". זאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "שיתוף הפעולה עם מועדון הנוסע המתמיד נוצר כחלק מהאסטרטגיה לטפח שיתופי פעולה, שיאפשרו לנו להמשיך ולהוביל בתחומים בהם אנו פועלים. החיבור עם אל על מהווה עבורנו מכפיל כח ויאפשר לנו להביא ערך מוסף ללקוחותינו הנאמנים, שיבחרו להצטרף למועדון והן למחזיקי הכרטיס, שיוכלו מעתה ליהנות מקצב צבירת נקודות מואץ בעת רכישת מוצרי חשמל, מערכות מיזוג ואביזרים לתיחזוק הבית והלבשתו". לדברי ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד וכרטיס האשראי FLY CARD: "כרטיס FLY CARD הפך להיות כרטיס אשראי ראשון בארנק בקרב רבים מלקוחותינו. התחייבנו בפני לקוחותינו לשפר את קצב הצבירה ולהעשיר את עולמות התוכן בהם פועל כרטיס האשראי ושיתוף הפעולה עם אלקטרה מוצרי צריכה הוא תוספת משמעותית להבטחה זו".    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץדוד מימוןכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: