אא

תאילנד חוזרת בגדול: צפי ל-10 מיליון תיירים כבר השנה

ביטול החובה להציג חיסון או תוצאת בדיקת קורונה והארכת משך השהות לתיירים במדינה האיצו מחדש את התיירות הבינלאומית לתאילנד, ועד עתה כבר נמנו כמעט 7.5 מיליון כניסות של תיירים השנה

פוקט, תאילנד. צילום: 123rf פוקט, תאילנד. צילום: 123rf

תאילנד חוזרת להיות יעד תיירות אטרקטיבי לתיירים בינלאומיים, כשקרוב ל-7.5 מיליון תיירים הגיעו למדינה השנה עד עתה, והיעד לשנת 2022 כולה הוא 10 מיליון כניסות מבקרים.

יוטאסק סופאסורן, מנהל רשות התיירות של תאילנד (TAT), אמר: "כשהתקופות הקשות מאחורינו, תאילנד רואה את המאמצים שלה - משיווק וקידום תיירות ועד תקני בריאות ובטיחות - משתלמים, כאשר יותר מ-7 מיליון תיירים זרים כבר חזרו לחופינו עד כה בשנת 2022".

המספר הכולל של כניסות מבקרים לתקופה של 1 בינואר עד 26 באוקטובר, 2022, היה 7,349,843. חמש מדינות המקור המובילות בתיירות לתאילנד היו מלזיה, הודו, לאוס, קמבודיה וסינגפור.

לאחר שנפתחה מחדש במלואה לתיירות בינלאומית, תאילנד כבר לא דורשת מתיירים להציג הוכחות לחיסון או תוצאות בדיקת קורונה ומציעה לתיירים משך שהייה ארוך יותר. החל מה-1 באוקטובר 2022 ועד ה-31 במרץ 2023, תקופת השהות מתארכת ל-45 ימים, במקום 30 יום עד עתה, לתיירים הזכאים לפטור מוויזה, ול-30 יום, במקום 15יום, לתיירים הנדרשים לוויזה.

חברות תעופה בינלאומיות ואזוריות מחדשות את הטיסות לתאילנד ממדינות ברחבי העולם, ותאי איירווייס המקומית מפעילה טיסות ל-34 יעדים בינלאומיים בתדירות מוגברת, וגם אירועים בינלאומיים ופסטיבלים מקומיים מתקיימים שוב ברחבי תאילנד. מנהל רשות התיירות אמר כי במבט קדימה TAT פועלת באופן פעיל להבטיח שתאילנד תישאר יעד אטרקטיבי לתיירים מרחבי העולם, והדגיש את הקמפיין "ביקור בתאילנד בשנת 2022-2023: פרקים חדשים מדהימים", שמטרתו למשוך תיירים מרחבי העולם ולהראות להם כי בתאילנד יש שפע של אפשרויות לחופשה לכולם.

הכוונה היא לעורר תיירים לחקור את תאילנד במגוון תחומים, כמו: מזון, טבע ותגליות, וליצור חוויות משלהם, שאותן הם יכולים לחלוק עם חבריהם ובני משפחתם ולעודד גם אותם לבקר בתאילנד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותתאילנדתאי איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: