ייצוגית נגד אל על בגין הארכת זמן הטיסות
בתביעה שהוגשה אתמול (ג'), לבית המשפט המחוזי בתל אביב, מציינים התובעים כי הנזק האישי מוערך בכ-3,000 שקל, אך הם מעריכים אותה בעשרות מיליוני שקלים
אושר הסכם פשרה
תביעה ייצוגית הוגשה היום (ד') לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד חברת אל על, זאת בגין עיכובי הטיסות ע״י טייסי החברה בצורה מכוונת וכן על הארכת הטיסות ע״י הטייסים. על פי הבקשה מוגדרת הקבוצה ככלל לקוחות החברה אשר טסו בטיסה של החברה אשר היו בה עיכובים מיותרים שנגרמו על ידי החברה ו/או עובדיה, ביחס לזמן המינימלי שיכולה היתה הטיסה לארוך. בבקשה מצוין נזק אישי בסך של 3,000 שקל, וכן כי קשה להעריך את סכום הנזק לכלל הקבוצה ללא נתונים מהחברה, אך המבקשים מעריכים שמדובר בעשרות מליוני שקלים. בכתב התביעה שהוגשה על ידי עורכי הדין יצחק מירון, ד"ר איתמר מירון וירין ראובן ממשרד עו"ד מירון, בן ציון פריבס ושות', נטען בין היתר כי: "אף צרכן סביר לא יכול להעלות על דעתו כי בשל מניעים אישיים של הטייסים ייגזל זמנו היקר והטיסה תתעכב זמן ממושך... מדובר בעריצות של ממש ובזלזול בוטה בזמן היקר של ציבור הצרכנים". אל על דיווחה על התביעה לבורסה בת״א, וציינה כי היא לומדת את הבקשה ותגיש תגובתה כנדרש.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}