אא

הבנק הבינלאומי: מה מציעה תכנית ההטבות החדשה ללקוחות הבנק בעולמות התיירות והתעופה?

הבנק הבינלאומי משיק היום (א') ללקוחותיו תכנית נאמנות חדשה תחת השם Beyond בשיתוף עם חברת איסתא. התכנית מציעה מגוון הטבות בעולמות הנופש והפנאי בארץ ובחו"ל אותן ניתן יהיה לרכוש גם בנקודות הנצברות של Beyond. איך זה בדיוק עובד?

הבנק הבינלאומי. צילום: shutterstock הבנק הבינלאומי. צילום: shutterstock
הבנק הבינלאומי משיק תכנית הטבות חדשה ללקוחות הבנק בעולמות התיירות והתעופה תחת השם Beyond. לקוחות הבנק שיזמינו כרטיס אשראי בנקאי Beyond - כרטיס מסוג גולד, כרטיס פלטינום וכרטיס זהב עסקי לעסקים קטנים - יוכלו לצבור נקודות. כל נקודה שנצברה שווה שקל אחד לטובת מימוש באתר Beyond שיושק בקרוב. אתר Beyond, ייעודי רק ללקוחות הבינלאומי, יוקם ויתופעל על ידי חברת התיירות איסתא ויציע מגוון הטבות וחוויות בעולמות הנופש והפנאי בארץ ובחו"ל, אותן ניתן יהיה לרכוש גם בנקודות הנצברות של Beyond: טיסות למגוון יעדים עם מגוון חברות תעופה מקומיות וזרות, הן סדירות ולואו קוסט, מלונות בארץ ובחו"ל, אירועי ספורט בחו"ל, מופעים וחופשות קונספט כגון יוגה, גלישה, אקסטרים וכו'. לקוחות Beyond ייהנו גם מהטבות נוספות ללא חיוב בנקודות למשל: כניסה זוגית חינם לטרקלינים במסגרת smart delay* בעיכוב טיסה, 1% עמלת המרת מט"ח (בכרטיסי פלטינום חדשים בלבד), הטבת שליחות מט"ח עד הבית, הנחה של 25% בביטוח לנוסעים לחו"ל, הטבות צרכנות של חברות כרטיסי האשראי כמו מבצעי 1+1 ושפע אטרקציות (כולל כפל הטבות). כמו כן, Beyond מציע הטבות מיוחדות ללקוחות שירכשו חופשה כמו למשל, שדרוג VIP חינם למזמינים חבילה להופעה בחו"ל של קולדפליי ואדל, שדרוגים לכרטיסים של רבע גמר ליגת האלופות, כרטיס למופעי מיוזיקל במתנה למזמינים חופשה ללונדון או ניו יורק,  נהג פרטי מהשדה למלון למזמינים חופשות באמצעות הכרטיס, חבילת ספא זוגית חינם למזמינים נופש במלונות ישרוטל קולייקשן ועוד.

צבירת נקודות - איך זה בדיוק עובד?

מהבינלאומי נמסר כי צבירת הנקודות מחושבת לפי יחסי צבירה משתנים בהתאם למחזור העסקאות החודשי בכרטיס Beyond, כאשר קיימים 3 סטטוסים שנקבעים כל חודש בהתאם לרמת ההוצאות בכרטיס: Plus, Priority, Premier. למעשה, כל חודש מהווה הזדמנות חדשה לצבירה לפי יחס משופר. יחס ההמרה המקסימלי הוא נקודה בגין רכישה בארץ של 160 שקל. על עסקאות בחו"ל או באונליין חו"ל באתרים בינלאומיים, הלקוח צובר פי 2 נקודות וניתן להגיע לצבירה של נקודה ברכישה בשווי של 80 שקל. בעתיד, יוכלו לקוחות הבנק ליהנות גם מקבלת נקודות בגין פעולות בנקאיות. זאת ועוד, לקוח יכול להתעדכן מדי יום בצבירת הנקודות באתר ובאפליקציית הבנק. כמו כן, כל נקודה שוות ערך לשקל אחד. מצטרפים חדשים יקבלו מתנת הצטרפות של 50 נקודות. כמו כן, הצבירה משותפת לכלל כרטיסי Beyond שבחשבון המשותף. כל כרטיס צובר על בסיס הפעילות שלו, אך הנקודות נסכמות יחד בחשבון ומאפשרות ליהנות מצבירה גבוהה יותר של הנקודות כמשפחה. הנקודות יהיו בתוקף למשך 12 חודשים. הטבות לדוגמה:
  • מימוש נקודות למגוון רחב של חבילות נופש בארץ ובחו"ל - לא רק טיסות ומלונות.
  • שקיפות - נקודה שווה שקל.
  • יחס המרה - ניתן להגיע עד ליחס המרה של 160 שקל בארץ מעניק 1 נקודה.
  • כפל נקודות על רכישות חו"ל (כולל און ליין) עד ליחס המרה של 80 שקל = 1 נקודה.
  • צבירת נקודות משותפת לחשבון.
  • לקוחות Beyond ייהנו גם מהטבות של כאל או מקס בכרטיס.
  • עדכון יומי של הנקודות באתר ובאפליקציית הבנק.
  • צבירת הטבות כפולה לחברים במועדוני תעופה.
  • בעתיד, הנחה של 25% בביטוח לנוסעים לחו"ל.
  • בעתיד יוכלו הלקוחות ליהנות גם מקבלת נקודות בגין פעולות בנקאיות.
רון גריסרו, סמנכ"ל וראש החטיבה הבנקאית: "הבינלאומי, כבנק מחולל תחרות, מקדם מהלכים שמטרתם שיפור הצעת הערך ללקוחות תוך דגש על דיגיטל מתקדם ויעיל בשילוב שרות ייעוצי מקצועי ואישי. הבינלאומי היה הראשון, שהשיק את מערכת מולטי בנק שמאפשרת השוואה בין שירותים פיננסים במסגרת הבנקאות הפתוחה וזאת מתוך מטרה לשפר את הצעת הערך ללקוחותיו. היום משיק הבנק מהלך נוסף ללקוחותיו - תכנית נאמנות ייחודית ומתקדמת, מהלך שמטיב את הצעת הערך של הבינלאומי ללקוחותיו ומאפשר להם לקבל הטבות וחוויות ייחודיות". רעות עצמוני-כהן, מנהלת תכנית הנאמנות Beyond בבנק: "Beyond מייצרת ערך אמיתי ומשמעותי ללקוחות ומאפשרת להם ליהנות מעולם רחב של חוויות שהן מעבר לשגרה, ומעבר למוכר ולידוע כשם התוכנית - Beyond. יצרנו חווית לקוח דיגיטלית מתקדמת, הנקודות מתעדכנות יומית באפליקציית הבנק וניתן לממשן בכל עת באתר Beyond. בנוסף קיימת שקיפות מלאה ללקוחות בכך שכל נקודה שוות ערך לשקל אחד, עבור רכישה של כל חופשה עליה חלמו". נבו גל, סמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת איסתא: ״אנו גאים להיות שותפים במיזם הייחודי של הבנק הבינלאומי - Beyond, המאגד בתוכו את כל עולמות התוכן של קבוצת איסתא ועוד מגוון הצעות ייחודיות והטבות בתחום התיירות והתעופה שיתנו ערך ייחודי ללקוחות הבנק״.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםאיסתא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: