מטיילים בארץ

אוהבים לטייל בארץ? כל הרעיונות והחדשות בנוגע לטיולים מרתקים, מרעננים וכיפיים בארץ. איפה כדאי לטייל השבוע, מה הם היעדים החמים לעונה, ועוד!

מטיילים בארץ

נחנך המקטע הראשון של "שביל הים של ישראל" בראש הנקרה

המקטע הראשון שנחנך אתמול (ג') ומתפרס לאורך 12 ק"מ, הוא חלק משביל לאומי רציף להולכי רגל שייחנך באורך כ-240 ק"מ לאורך חופי ישראל, מראש הנקרה בצפון ועד חופי זיקים בגבול רצועת עזה בדרום. השביל ימותג ויסומן כתוואי הליכה סמוך ככל האפשר לשפת הים

חורף חם בהרצליה: המלצות לחופשה זוגית/משפחתית בעיר

החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה משיקה בימים אלה קמפיין לעידוד התיירות לעיר במסגרתו מוצעים הנחות ללנים ולמבקרים בעיר בין החודשים פברואר-מארס. כמה עולה לילה זוגי במבחר בתי מלון? ומה עוד לראות ולעשות בעיר?

סיור קולינרי בחבל מודיעין: אוכל אותנטי בישובים חקלאיים

מרחק פסיעה ממרכז הארץ, יש מה לטעום בישובים החקלאיים של חבל מודיעין. היופי הוא שמדובר בלוקיישנים בתוליים שעדיין לא הפכו תיירותיים, וכעת שמרבית מדינות העולם סגורות בפני הישראלים כדאי שתשקלו לתת קפיצה קטנה הרחק מהשאון העירוני לחבל מודיעין

תור לשמורה: 23 שמורות טבע נוספות ייפתחו מחר למטיילים בהזמנה ובתשלום מראש

רשות הטבע והגנים, שפתחה בשבוע שעבר 20 שמורות טבע וגנים לאומיים, מודיעה הבוקר על פתיחתם מחר (רביעי) של 23 שמורות טבע וגנים לאומיים ולראשונה גם 6 חניוני לילה החל מיום חמישי, ה-14 במאי. הכניסה לאתרים תתאפשר רק בהזמנת מקום ובתשלום מראש. מהם האתרים שייפתחו?

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: