איסתא ו-lastminute.com הקימו את lastminute.co.il - חברת תיירות אונליין לטיסות מוזלות
החברה המשותפת תתרכז בשלב ראשון בטיסות בלבד. מנכ"ל החברה: "איחוד הכוחות בין שתי ענקיות התיירות יביא בשורה של ממש ללקוחות באמצעות הוזלת מחירי הטיסות מישראל"
lastminute.co.il. צילום מסך
לקראת פתיחת השמיים בישראל, איסתא הקימה יחד עם קבוצת lastminute.com השווייצרית, חברת תיירות אונליין משותפת תחת מותג הטיסות המוזלות – lastminute.co.il. האתר, הפועל בארץ בשפה העברית במתכונת OTA (online travel agency), הוא מנוע הזמנות אונליין הכולל מערכת תמחור וכלים טכנולוגיים שצפויים, כך אומרים באיסתא, להוזיל את המחיר ללקוחות ולהוות בשורה צרכנית. מדובר במיזם משותף ראשון שקבוצת lastminute.com האירופאית משיקה מחוץ לאירופה. מאיסתא נמסר כי הבחירה בישראל מגיעה במטרה להתמודד עם הגידול בביקוש למסחר מקוון במזרח התיכון ומהעובדה שישראל מהווה מעצמה בתחום החדשנות הטכנולוגית. עוד נמסר כי החברה המשותפת בישראל תתרכז בשלב הראשוני בטיסות בלבד. כמנכ"ל השותפות החדשה נבחר דרן רוזובסקי. חברת lastminute.com הוקמה בשנת 2004, והינה חברה בינלאומית הנסחרת בבורסה השווייצרית ובעלת טכנולוגיה ייחודית ופעילות מסחרית המניבות לצרכן מחירים מוזלים. החברה הינה אחד מהשחקנים הגדולים באירופה ומובילה באנגליה, גרמניה, ספרד, איטליה וצרפת. החברה מפעילה באירופה מגוון מותגים בהם Volagratis, Bravofly, Weg.de, Rumbo, Jetcost, Hotelscan, שבהן משתמשים מידי חודש כ-60 מיליון איש בכל אתרי האינטרנט והאפליקציות הסלולריות של החברה ומזמינים מיליוני טיסות ברחבי העולם. החברה הינה יזמית ומובילה בעולם התיירות והיא גדלה דרך כ-15 מיזוגים ורכישות, שביצעה עד היום ומעסיקה כ-1,200 עובדים. החברה לקחה לאחרונה את החסות על ה-London Eye מקוקה קולה ושינתה את הצבע של הגלגל הענק הלונדוני לוורוד למשך 3 השנים הבאות. נבו גל, סמנכ"ל פיתוח עיסקי באיסתא: "זוהי זכות גדולה להקים חברה חדשה בתחום התיירות יחד עם ענק התיירות הדיגיטלי lastminute.com, הגוף הצומח ביותר ברוב המדינות באירופה. אני סמוך ובטוח שבאמצעות השילוב בין הכוח מסחרי והלוקאלי של איסתא והחדשנות הטכנולוגית של lastminute.com, נספק ערך משמעותי ללקוחות ונוביל את החברה להצלחה בשוק המקומי. מדובר בסנונית הראשונה שכן, החברה המשותפת כבר בעיצומם של תהליכים נוספים להרחיב את הפעילות למדינות נוספות במזרח התיכון". עוד הוסיף גל כי "כניסתה של חברה בסדר גודל כזה לשוק הישראלי מהווה הבעת אמון משמעותית לימים שאחרי המשבר. זאת ועוד, למעשה אנחנו המדינה הראשונה מחוץ לאירופה איתה נכנס lastminute.com לשת"פ". אנדרייה ברטולי, דירקטור OTA ב-lastminute.com: "שנת 2020 הייתה שנה מאתגרת במיוחד עבור הענף ולכל העולם כולו לאור התפתחות משבר הקורונה. כעת, אנו רואים סימני התחלה של חזרה לשגרה הודות למבצע החיסונים ולכן אנו חושבים שזה הזמן לגדול לשווקים וסגמנטים חדשים". דרן רוזובסקי, מנכ"ל lastminute.co.il ישראל: "איחוד הכוחות בין שתי ענקיות התיירות lastminute.com ואיסתא יביא בשורה של ממש לשוק המקומי. בעולם קיים עניין רב בשוק הישראלי בקרב חברות הענק וזאת בשל הפוטנציאל העצום הגלום בו. כמות הישראלים שטסו בשנה של טרום הקורונה היתה זהה למספר התושבים במדינה (כ- 9 מיליון), נתון שאין לו אח ורע בשום מדינה אחרת." עוד הוסיף רוזובסקי כי "בעוד שהעבודה על המיזם המשותף החלה בתחילת 2020 , שתי החברות סברו כי עכשיו הוא "העיתוי הנכון" להאיץ את השקת השותפות וזאת עקב עליית קצב המתחסנים בישראל, חתימת הסכמים בינלאומיים עם האמירויות, בחריין ומרוקו, והרצון לטיסות ההולך וגובר לשנת 2021. יש המון חברות OTA זרות שמוכרות לישראלים – אך החברה המשותפת הינה היחידה שתספק אתר לוקאלי בעברית, שרות לקוחות בעברית ותהיה כפופה לחוקי הגנת הצרכן הישראלי. אנו יודעים כי גם המחיר קובע ולכן אנו נפעל להביא לצרכן הסופי מוצר ושירות טוב יותר במחיר האטרקטיבי ביותר". "בעולם קיים עניין רב בשוק הישראלי ". דרן רוזובסקי, מנכ"ל lastminute.co.il ישראל. צילום: יח"צ
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}