דלתא איירליינס תפצה את כל הנוסעים שנפגעו
כל נוסע, שטיסתו בוטלה או התאחרה ביותר מ-3 שעות, יזכה בשובר של 200 דולר לשימוש ברכישת כרטיס טיסה של החברה במשך השנה הקרובה. "לא עמדנו במחויבות שלנו", אמר מנהל התפעול של דלתא
Shutterstock
עקב נפילת מערכת המחשוב של החברה, שאילצה אותה לבטל או לדחות טיסות רבות, החליטה הנהלת החברה לפצות את הנוסעים הנפגעים ולהעניק להם שובר על סך 200 דולר לשימוש ברכישת כרטיס טיסה של החברה במשך השנה הקרובה. זכאים לשובר הפיצוי כל הנוסעים, שטיסתם בוטלה, נדחתה או התאחרה ביותר מ-3 שעות. כמובן, כל הנוסעים, שטיסתם בוטלה או נדחתה, זכאים להזמין טיסה חלופית במועד אחר או לקבל החזר מלא של התשלום עבור הכרטיס. שוברי הפיצוי תקפים למשך שנה בכל טיסות החברה. "אנו יודעים שנוסעינו מעריכים את מחויבותנו לביצועים מעולים, והיום (8.8) לא עמדנו במחויבות שלנו", אמר גיל ווסט, סגן נשיא ומנהל התפעול של דלתא. "אנחנו רוצים ליידע את נוסעינו שאנחנו חוקרים לעומק את התקלה ומביעים בפניהם את צערנו הכן". הנוסעים שנפגעו, זכו כבר לקשר במייל מצד הנהלת החברה, שהודיעה להם כי תוך 7-10 ימים יקבלו את שובר הפיצוי. נוסעים, שלא יצרו עימם קשר מסיבה כלשהי, יכולים למלא טופס מתאים באתר החברה: www.delta.com/wecare, ויקבלו את שובר הפיצוי.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}