אא

UNIQUE תיירות ודיגיטל: פתרונות 360 מעלות למלונות ואירוח

ייעוץ שיווקי, ליווי וניהול תוכן בנכסים הווירטואליים של החברה וברשתות החברתיות ועוד אין סוף שירותים דיגיטליים. בשיתוף יוניק הוטלס

מצוינות דיגיטלית בתחום המלונות והתיירות מצוינות דיגיטלית בתחום המלונות והתיירות
מחפשים חברת שיווק דיגיטלי למלונות המתמחה בתיירות ואירוח ? הכירו את UNIQUE תיירות ודיגיטל. החברה משמשת בית מקצועי לתעשיית המלונאות והאירוח, מתמחה במתן פתרונות מקיפים לצרכי השיווק והדיגיטל המורכבים לבתי מלון ומקומות אירוח והסעדה. החברה מעניקה ללקוחותיה פתרון כולל ולמעשה משמשת כמנהל השיווק והדיגיטל של המלון. כוחה של החברה נובע בין היתר ממיקוד פעילותה בעולמות התיירות והאירוח,יכולתה לראות תמונה מקיפה של השוק באמצעות שורה ארוכה של לקוחות בתחום בהם היא מטפלת ומקצועיותה רבת השנים.

צריך לדעת איך ניגשים לקידום דיגיטלי של העסק

רבים חושבים כי פרסום בדיגיטל הוא דבר פשוט. בסך הכל צריך לפרסם פוסט ברשת, להציע מבצע משתלם, להקים קמפיין ממומן – והכל מצופה לעבוד חלק וללא תקלות. בפועל, עולם התיירות והמלונאות מורכב וכולל בתוכו מספר רב של מערכות טכנולוגיות המשרתות את המלונאי,מערכת הניהול כמו אופטימה/מיני הוטל/איזי גו,מנועי הפצה כמו סימפל בוקינג,סימפלקס ודומיהם,ממשקים עם ה OTA הגדולים כמו בוקינג,אקספדיה,ערוצי מטה סרץ' כמו טריבגו טריפ אדוויזר ועוד וגם כל עולמות המכירה הישירה. רק היכרות מעמיקה עם התחום והבנה של תהליכי המכירה וההפצה מאפשרים פיצוח אמיתי ואופטימיזציה של תהליכי המכירה. בעזרת ראייה מערכתית, מעקב ובקרה מתמידים על הביצועים, וניהול כלל הערוצים בסנכרון תוכלו להזניק את המותג שלכם ואיתו את המכירות קדימה. החדשות הטובות הן שאתם לא צריכים ולא מצופים להתמודד עם כל זה לבד – יוניק תיירות ודיגיטל כאן עבורכם ויובילו אתכם למצוינות דיגיטלית,תוך ריכוז כלל פעולות הדיגיטל במקום אחד מסונכרן ומעודכן. החברה מודעת לנפח השוק וקהל היעד, מעודכנת בכל הטרנדים בתחום, ויכולה לספק מענה מקצועי לצרכים הייחודיים של לקוחות בתחום התיירות.

לקוחות החברה :

החברה משרתת מספר רב של בתי מלון,מקומות אירוח והסעדה. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את מלון פרא, מלון עכותיקה, מלון אלגרה, מלון סול, מלון נאו באילת, מלון גראנד ויסטה, מלון ספא וילג', חמת גדר, גלאמפינג - 420, מלון קליה, חוף קליה, מלון דריסקו, מלון שומאכר בחיפה, מלון דמסון ומלון נואל בירושלים, שאטו גלילי בצפת, דונה קאסל בטבריה אחוזת משכית ועוד ועוד. בתחום המסעדנות והאירוח מטפלת החברה בלקוחות כמו במסעדת ג'ורג' וג'ון, מסעדת רופטופ, הבר של תמר, מסעדת מוד באילת ועוד עסקי אירוח והסעדה מרוצים רבים.

שירותי החברה :

שיווק ודיגיטל :

החברה מעניקה ללקוחותיה פתרון כולל ולמעשה משמשת כמנהל השיווק והדיגיטל של המלון. מסנכרנת את מכלול הנכסים הדיגיטליים של המלון לרבות עמוד גוגל מי ביזנס,עמודי טריפ אדוויזר ועוד. מתפעלת את אתר הבית של המלון ,לרבות מבצעים שוטפים,פופאפ ושדרוג האתר מנהלת עמודי סושיאל מבצעת תהליכי אופטימיזציה ו - SEO מנהלת ומתפעלת את כל מערך ההפצה והדיוור לקוחות לרבות ניוזלטרים ומבצעים ומקשרת בין כלל הגורמים העובדים מול המלון (תשואה,מנועים ועוד) ובעיקר מנהלת קמפיינים ממומנים בכל המדיות הרלוונטיות לרבות גוגל,פייסבוק ואינסטגרם,מטה סרצ'ים ועוד,הכל בצורה מסונכרנת להבטחת תוצאה מיטבית. אתר החברה https://uniquegroup.co.il/

בניית אתרים שמוכרים:

החברה מתמחה בבניית אתרים למלונות המותאמים במיוחד לעולמות התיירות והאירוח,אתרים אשר יודעים להבליט ולבדל את המלון מחד להיות מכירתיים וממירים מנגד.

אתרים המשלבים מנועי הזמנות רב מימדיים ביחד עם נראות ייחודית ויכולת המרה מקסימלית. החברה בנתה אתרים למגוון גדול של לקוחות, בין היתר מלון דונה קאסל, מלון לה ריאד, מלון ספא וילאג', אתר חמת גדר, גלאמפינג - 420, מלון קליה, חוף קליה, שאטו גלילי ועוד ועוד.
יוניק דיגיטליוניק דיגיטל
יוניק דיגיטל. באדיבות יוניק הוטלס

חנות מתנות ושוברים ממותגת

החברה הקימה פלטפורמה חדשנית המאפשרת למלון מכירה של שוברי מתנה למלון מכירה של שוברים ומתנות.

החנות מאפשרת למלון מכירה של כלל המוצרים הקיימים במלון והגדלת מקורות הכנסה נוספים מעבר ללינה. החנות מוכרת לילות,מוצרי מלון,ימי כיף,ספא,ארוחות במלון שוברי מתנה ועוד – הממותגים במיוחד עבור המלון. מדובר ב פלטפורמה חדשנית למכירת מוצרי המלון,החנות היא חלק מאתר המלון בנוסף מוקמת חנות בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של המלון להגדלת החשיפה ולמכירה ישירה ופשוטה. החנות היא חלק מהנכסים הדיגיטליים של המלון, מסייעת בהפניית תנועה חדשה למלון ובמכירה של כלל מוצרי המלון. את החנות ניתן למצוא במלונות נבחרים כמו מלון אלגרה, מלון נאו, מלון עכותיקה, חמת גדר ועוד החברה פיתחה ומשווקת מערכת הפצת כרטיסי כניסה עבור אתרי תיירות גדולים המאפשרת תפעול קל ופשוט של הליך המכירה והכניסה לאתר תוך האפשרות למקסום הרווחים ומעקב ותפעול פשוט.  
חנות מתנות ממותגתחנות מתנות ממותגת
חנות מתנות ממותגת. באדיבות: יוניק הוטלס

סוכנות נסיעות מקוונת לבתי מלון יוניקים

אם תרצו להיחשף לקהלים חדשים, החברה מנהלת אתר הזמנות ומועדון לקוחות ייחודי בשם unique hotels of israel, המיועד בדיוק בשביל לקדם בתי מלון "יוניקים" ואת חבילות האירוח שהם מציעים. מדובר בסוכנות נסיעות מקוונת עבור מלונות ישראלים בעלי סיפור מעניין שמבדל אותם מאחרים.

האתר האתר מספק פתרון יחיד מסוגו בארץ והוא כולל רק בתי מלון שנבחרו בקפידה ומציעים חופשה מיוחדת במינה.

אז דרך נוספת ויעילה לקדם מלונות בוטיק בתל אביב ,מלונות בוטיק בצפון או בכלל מלונות בוטיק היא באמצעות יוניק הוטלס,הלקוח נשאר שלכם ואתם נהנים מחשיפה ותכנים איכותים.

האתר פועל בארץ ובחו"ל מהווה פתרון ייחודי בארץ, בדומה לפלטפורמות דומות בחו"ל כמו SLH, the leading hotels ועוד. הכל התחיל בחזון של שני אנשי מקצוע החברה הוקמה על ידי רון שחף ויפתח לב. רון שחף מכיר את עולם התיירות והאירוח לעומק היות ושימש בעבר כמנכ"ל נתור יוניטל, מנכ"ל דיזנהאוז תיירות ותעופה, מנכ"ל קבוצת המזון והאירוח של השף חיים כהן, ודירקטור במספר רב של חברות רבות בעולם התיירות והאירוח. יפתח לב יזם והקים מיזמים רבים בעולמות הריטייל. בעשור האחרון הוא מתמחה בהובלת תהליכים בדיגיטל ובדגש מרכזי על תחום האירוח.
מצוינות דיגיטלית בתחום המלונות והתיירותמצוינות דיגיטלית בתחום המלונות והתיירות
מצוינות דיגיטלית בתחום המלונות והתיירות. באדיבות יוניק הוטלס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםיוניק הוטלס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: