מהפכה: אל על מציעה לסוכני הנסיעות תגמול של 3% לקווים הארוכים
לאחר שהודיעה על ביטול עמלות סוכני הנסיעות החל מחודש יוני הקרוב, אל על מציעה כעת לסוכנים מודל תגמול חדש. ליעדים הקצרים תשלם החברה תגמול של 2% והתשלום יהיה כל 3 חודשים. הסוכנים התכנסו היום בגני התערוכה בת"א לישיבה מיוחדת בה הוצגה ההצעה החדשה
צילום: shutterstock
מהפכה, חברת אל על שכבר הודיעה לפני כשנה כי בכוונתה להפסיק לשלם לגמרי עמלות לסוכני הנסיעות החל מחודש יוני הקרוב, מציעה תוכנית תגמול חדשה לסוכני הנסיעות, בה היא תמשיך לשלם עמלות מופחתות. כפי שכבר פורסם בפספורטניוז, הצדדים ניהלו מו"מ מתקדם על מנת להגיע להבנות בנושא העמלות ולהימנע מעימות משפטי. על פי ההסכם המתגבש בין החברה לסוכנים, ליעדים ארוכי הטווח, הכוללים את קווי החברה ליבשת אמריקה, אפריקה והמזרח הרחוק תשלם אל על תגמול בגובה של כ-3%. התגמול ישולם רק עבור מקטע שהחברה משווקת לרבות קוד שייר. בקוד אל על תשלם החברה על מרכיב מחיר הבסיס של כרטיס הטיסה וכן על תוספת המוביל. ההסכם ליעדים הארוכים יהיה בתוקף לחמש שנים, מיום 1.6.19 עד 30.5.2024. ליעדים הקצרים של החברה על מחלקת התיירים תשלם החברה תכמול בגובה של 3% לשנה הקרובה, מ-1.6.19 עד 31.12.20, על שתי המחלקות היותר נמוכות שיוצעו לא תשלם אל על כלל עמלה. לאחר מכן מ-1.1.2021 עד 30.5.2024 תשלם אל על עבור המכירות 2% ליעדים הקצרים במחלקת התיירים. עבור מכירת כרטיסים במחלקות ראשונה, עסקים ופרימיום ליעדים קצרי הטווח תשלם אל על תגמול בגובה 3%, אך יחד עם זאת, אל על לא תשלם תגמול על מכירת כרטיסים בהזמנות קבוצתיות, כרטיסים בהם נתנה הנחה וכרטיסי תינוק. את התגמול תשלם אל על אחת ל-3 חודשים באמצעות ה-BSP . כאמור, היום (רביעי), התכנסו סוכני הנסיעות בגני התערוכה בתל אביב לישיבה מיוחדת בהשתתפות מנהלי המשרדים, בה הוצגה ההצעה החדשה. כעת, הסוכנים יצטרכו לאשר את ההצעה החדשה של אל על ובמידה ולא, המשמעות היא שהחל מה-1 בחודש יוני 2019, הם לא יקבלו יותר תגמול. צילום: עידו וכטל
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}