מירה פיזיצקי מונתה לראש אגף שירות בטיסה של אל על
לפני כחצי שנה מונתה פיזיצקי לתפקיד ראש אגף שיווק בחברה וכעת במסגרת היערכות מחודשת של אגפי השירות והשיווק בחברה היא נענתה לבקשת המנכ"ל, דוד מימון, לעבור לתפקיד ראש אגף שירות בטיסה במקום אילן אבישי. מדובר באחד התפקידים החשובים בכל הקשור לעסקי הליבה של אל על
פיזיצקי. צילום: יוסי זליגר
מנכ"ל אל על, דוד מימון, הודיע היום (ב') על מינויה של מירה פיזיצקי, ראש אגף שיווק בחברה לתפקיד ראש אגף שירות בטיסה בחברה. פיזיצקי מילאה באל על שורת תפקידים בתחומי המסחר והשירות, ובשנים האחרונות שימשה כראש מטה מנכ"ל. בתפקיד זה הייתה אחראית על תכנון ומעקב אחר תכניות העבודה של מנכ"ל אל על, ובכלל זה הצטיידות במטוסי בואינג-דרימליינר, שהראשון בהם נחת באוגוסט האחרון בישראל; חתימה על הסכמי שיתוף פעולה עם חברות תעופה זרות; השקת מותג הלואו קוסט UP ועוד. לפני כחצי שנה מונתה פיזיצקי לתפקיד ראש אגף שיווק בחברה וכעת במסגרת היערכות מחודשת של אגפי השירות והשיווק בחברה, נענתה לבקשת המנכ"ל לעבור לתפקיד ראש אגף שירות בטיסה, שנחשב לאחד החשובים בכל הקשור לעסקי הליבה של החברה ולחוויית הנוסעים. האגף כולל בתוכו את תת אגף הדייל הראשי – שתפקידו העיקרי הוא שמירה על בטיחות הנוסעים לצד מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר; תפעול שירות בטיסה על כל ההיבטים הלוגיסטיים; תפעול מזון וצידה; מערך הבידור בטיסה; מכירות הדיוטי פרי בטיסה; ואת מראה פנים המטוס לפני כל המראה. מימון: "ברצוני להודות לאילן אבישי על 7 שנים עמוסות ומוצלחות במהלכן מילא במסירות את תפקיד ראש אגף שירות בטיסה. במסגרת תקפידו הוביל אילן את מערך השירות בתקופות מאתגרות והיה שותף להישגים רבים, המציבים את מערך השירות של אל על בשורה הראשונה של חברות תעופה בעולם."מימון הוסיף: "מירה מביאה עמה ניסיון ורקע חשוב לתחום השירות בטיסה, ואני בטוח שתעמוד בהצלחה במימוש החזון העסקי של האגף, הכולל: חתירה לשירות בטיסה ברף גבוה והענקת תחושת "הכי בבית בעולם" לנוסעינו; תפעול מיטבי, מקצועי וחסכוני של התהליכים התומכים בשירות בטיסה ומקסום פוטנציאל ההכנסות".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}