אא

אל על: קוראים לממשלה להסיר מיד את ארה"ב, איחוד האמירויות ובריטניה מהרשימה האדומה

בחברת התעופה אמרו הבוקר (ה') לפספורטניוז: "אין טעם יותר להגביל את הטיסות לארה"ב, איחוד האמירויות ובריטניה לאור מדיניות הממשלה. זה סתם פוגע בחברות ובאזרחים"

אל על. צילום: עידו וכטל אל על. צילום: עידו וכטל

לאחר שהמדינה הסירה את מרבית מדינות העולם מרשימת המדינות האדומות, בחברת אל על מצפים מהמדינה להסיר גם את ארה"ב, איחוד האמירויות ובריטניה שעדיין נמצאות ברשימת המדינות האדומות שהטיסה אליהן אסורה.

נכון להיום, המדינות שנותרו ברשימה האדומה הן, בנוסף לאיחוד האמירויות, ארה"ב ובריטניה: אתיופיה, טנזניה, מקסיקו, שווייץ ותורכיה.

באל על אמרו הבוקר (ה') לפספורטניוז, "אנו קוראים לממשלה לבטל מיד את המגבלות למדינות האלה. זה סתם פוגע בחברות ובאזרחים". עוד אומרים בחברת התעופה, "אין טעם יותר להגביל את הטיסות לארה"ב, איחוד האמירויות ובריטניה לאור מדיניות הממשלה. אנו מצפים שיוסרו ההגבלות באופן מידי".

נזכיר כי בג"צ הורה השבוע למדינה להשיב תוך 7 ימים על שתי שאלות:

1.מדוע יישאר על כנו איסור היציאה של מוגנים (מחוסנים/מחלימים) למדינות אדומות ומדוע לא יינקטו צעדים אחרים עם חזרתם, כמו בידוד לתקופה כזו או אחרת?

2. מדוע תקופת הבידוד של מוגנים, אזרחי ותושבי המדינה, החוזרים ביום השלישי ממדינות אדומות לא תקוצר עד לבדיקת PCR.

השאלות נשאלו בעקבות דיון שהתקיים השבוע בבג"צ בעתירה שהגישו במשותף התאחדות סוכני הנסיעות, התאחדות המלונות ומורשת דרך (של מורי הדרך).

עוד טוענים באל על כי לאחר הסרת המגבלות האחרונות, חלה התעוררות גדולה מצד הציבור שחזר להזמין כרטיסי טיסה. אל על, בין היתר, חידשה את טיסותיה לגרמניה ולאיטליה. במקביל, החברה יצאה במגוון מבצעים ליעדים השונים אליהם היא טסה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: