אא

החל ממחר: באיחוד האירופי מסירים את חובת המסכות בטיסות ובנמלי התעופה

סוכנויות הבטיחות והבריאות של האיחוד מכריזות, כי למרות ש"המסכה היא עדיין אחת ההגנות הטובות ביותר", החל מה-16 בחודש חובת המסכה "איננה מומלצת יותר". למרות זאת הכללים עשויים להיות שונים בחברות תעופה השונות

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חובת המסכות בשדות תעופה ובטיסות באירופה "איננה מומלצת יותר", על פי רשויות האיחוד האירופי.

הסוכנות לבטיחות תעופה של האיחוד האירופי (EASA) והמרכז האירופי למניעת ובקרת מחלות (ECDC), פרסמו את העדכון (11 במאי), והכריזו שהכללים החדשים ייכנסו לתוקף ב-16 במאי. למרות ההקלה, הארגונים ציינו כי "המסכה היא עדיין אחת ההגנות הטובות ביותר" נגד הקורונה והכללים עשויים להיות שונים בחברות תעופה כאלה ואחרות.

מנכ"ל EASA, פטריק קי, אמר: "לנוסעים רבים, וגם לאנשי צוות אוויר, יש רצון עז שמסכות לא יהיו עוד חובה בטיסות. אנחנו עכשיו בתחילת התהליך הזה. הנוסעים צריכים להמשיך לציית לדרישות חברת התעופה שלהם, ולכבד את בחירתם של נוסעים אחרים".

איגוד התעופה הבינלאומית (IATA) בירך על ההנחיה החדשה של הסוכנות האירופית לבטיחות תעופה.

"אנו מברכים על המלצת EASA להסיר את המסכה, שהיא עוד צעד חשוב בדרך חזרה לשגרה עבור הנוסעים. נוסעים יכולים לצפות לחופש בחירה, אם לעטות מסכה, והם יכולים לנסוע בביטחון בידיעה שמאפיינים רבים של תא הנוסעים, כגון חילופי אוויר בתדירות גבוהה ומסננים ביעילות גבוהה, הופכים אותו לאחת מסביבות הפנים הבטוחות ביותר", אמר ווילי וולש, מנכ"ל IATA.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםIATAEASAווילי וולש

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: