אא

מנכ"ל איסתא: "חילופי דורות בחברה נעשים בצורה מדורגת עם שילוב הוותיקים בתפקידים חדשים"

מנכ"ל ובעלי איסתא, אחישי גל, על סבב המינויים בחברה: "איסתא הייתה ותישאר חברה עם ערכי ליבה שבראשם המשפחתיות. חברה ללא עבר אין לה עתיד. איסתא תעשה הכל לשמר את המנהלים"

אחישי גל. מנכ"ל ובעלים קבוצת איסתא. צילום: רונן מחלב אחישי גל. מנכ"ל ובעלים קבוצת איסתא. צילום: רונן מחלב
חילופי דורות מדורגת באיסתא. החברה מודיעה היום (ד') על סבב מינויים חדש במסגרת חילופי דורות שהמנכ"ל והבעלים, אחישי גל, לצד היו"רית, אתי גוילי, החלו להוציא אל הפועל בשנת 2018. מאיסתא נמסר כי לצד כניסתם של בעלי תפקידים חדשים, בעלי התפקידים הוותיקים ימשיכו ללוות את החברה ליום שאחרי הקורונה. כך למשל, טלי נוי, מנהלת MSC קרוזס בישראל, מונתה, כפי שפורסם כאן לראשונה, כסמנכ"לית שיווק ומכירות של איסתא. גילה קדיש, שכיהנה בתפקיד זה תמשיך ללוות את החברה הן בייעוץ והן במיזם משותף. קדיש, שציינה בחודש מארס האחרון 30 שנה באיסתא, שימשה בעשור האחרון כסמנכ"לית מכירות והובילה את מערך הקמעונאות של איסתא להישגים ולשיאי מכירות. גילה צמחה בשרשרת התפקידים מניהול סניפים, ניהול אזור והתקדמה בחברה עד למינוייה כסמנכ"לית המכירות וחברת הנהלה.
גילה קדישגילה קדיש
תמשיך ללוות את איסתא. גילה קדיש, איסתא. צילום באדיבות איסתא מוקדם יותר היום (ד') הודיעה איסתא על שלושה מינויים חדשים בחברה במסגרת ההכנות ל"התנעה מחדש" של אירנה רפרפורט, שנבחרה לנהל את מחלקת התפעול של אגף המכירות; שיר רוגן, מנהלת המוקד הישיר של איסתא; ולילך סימנא, שמונתה כמנהלת אשכול בית איסתא, פתח תקווה, בר אילן וקריית אונו. לדברי גל, "איסתא הייתה ותישאר חברה עם ערכי ליבה שבראשם המשפחתיות, חילופי הדורות יעשו בצורה מדורגת עם שילוב הוותיקים בתפקידים חדשים וימשיכו לתרום מניסיונם וללוות את המנהלים החדשים שיכנסו לתפקיד. התרומה של מנהלים ותיקים לאיסתא, לא תסלוא בפז. מנהלים כמו גילה קדיש, אבי בר חיים, אורית צור, לימור קקון, דורית דומב וכמובן אתי גוילי, שעשו קריירה משמעותית באיסתא וממשיכים ללוות אותנו הם המפתח להצלחה". עוד לדברי גל, "חברה ללא עבר אין לה עתיד. אנחנו מכבדים את האדם ואת המקצועיות והעשייה של שנים ולכן איסתא תעשה הכל לשמר את המנהלים. אנחנו נמצאים אחרי משבר מורכב לענף ובפתחה של הזדמנות גדולה, איסתא ערוכה להניע מחדש את פעילותה וכמו תמיד להצליח בזכות ההון האנושי שלה".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםאיסתא

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: