אא

ענת סטריק-דהאן מונתה למשנה למנכ"ל ישראל-קנדה מלונות

חוזרת לווסט: ענת סטריק-דהאן, שכיהנה עד לאחרונה כמנכ"לית משותפת של רשת מלונות טמרס, מונתה כמשנה למנכ"ל ישראל-קנדה מלונות, שהשלימה בשבוע שעבר את רכישת מלון דניאל ים המלח וניהול מלונות ווסט ת"א ואשדוד

ענת סטריק דהאן ויריב לוין, לשעבר שר התיירות. צילום ליאור שושן ענת סטריק דהאן ויריב לוין, לשעבר שר התיירות. צילום ליאור שושן

עם השלמת עסקת רכישת מלון דניאל ים המלח וניהול מלונות ווסט אשדוד ות"א מרשת טמרס על ידי חברת ישראל-קנדה, מונתה ענת סטריק-דהאן כמשנה למנכ"ל לזרוע המלונות של ישראל-קנדה בראשה עומד ראובן אלקס.

סטריק-דהאן פרשה מרשת טמרס בחודש שעבר לאחר עשור בו שימשה במספר תפקידים ובראשם ניהול כללי של הרשת עד לפרישתה.

כיום משמשת כיו"ר ועדת השיווק של התאחדות המלונות בישראל. סטריק-דהאן חברה גם בוועד המייעץ לארגון הבוגרים של אוניברסיטת תל-אביב, לאחר שסיימה את לימודיה שם בהצטיינות. סטריק-דהאן בוגרת גם מינהל בתי מלון מטעם הטכניון וקורס דירקטורים מטעם אוניברסיטת ת"א. בעברה, כיהנה סטריק-דהאן במשך 12 שנים בתפקיד סמנכ"ל שיווק ומכירות של רשת מלונות פתאל לצד הבעלים, דוד פתאל, ועסקה בין היתר בפיתוח התשתיות השיווקיות ומיתוג החברה מיום היווסדה.

ראובן אלקס, מנכ"ל ושותף בישראל-קנדה מלונות: ענת סטריק-דהאן היא רכש משמעותי לחברה ואני סמוך ובטוח כי הצטרפותה לאחר שניהלה את מלונות טמרס בהצלחה, מוסיפה למיצוב החברה ולשדרוג הרשת. הצטרפותה תומכת באסטרטגיית תהליכי ההתרחבות והצמיחה של החברה".

סטריק-דהאן מסרה: "אני מודה לראובן על הבעת התמיכה, האמון וההזדמנות להיות שותפה לחזון ולצמיחת הרשת. אני גאה להצטרף לחברה איתנה כמו ישראל קנדה ולרשת המלונות המתפתחת. עומדים בפנינו אתגרים רבים ומגוונים, כתעשייה בכלל וכחברה בצמיחה בפרט. אעשה כל שביכולתי להוביל את החברה להצלחות לצידו של ראובן".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראל קנדה מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: