אא

קורפו, כרתים, אתונה וסלוניקי: אלה היעדים ביוון אליהם נוכל לטוס בשבוע הבא

סוף סוף זה קורה: ישראלים יוכלו לטוס בשבוע הבא לקורפו, כרתים, אתונה וסלוניקי ללא חובת בידוד בחזור. כך סוכם היום (ה') בין משרדי החוץ של ישראל ויוון. כמה ישראלים יורשו להיכנס בכל שבוע וכמה בדיקות יידרשו לעשות לפני הכניסה ליוון?

סלוניקי. צילום: שאטרסטוק סלוניקי. צילום: שאטרסטוק

בשורה ענקית לישראלים: על פי סיכום שהושג היום (ה') בין משרד החוץ הישראלי למשרד החוץ היווני, 600 ישראלים יוכלו לטוס ליוון כבר בשבוע הבא.

עפ"י הסיכום שהושג בין שר החוץ, גבי אשכנזי, ועמיתו היווני, ניקוס דנדיאס, שנחת הבוקר בארץ, תיירים מישראל יוכלו לטוס ולנפוש אך ורק בארבעה יעדים ביוון: קורפו, כרתים, אתונה וסלוניקי.

על פי המוסכם, צוות מיוחד יקבע את אופן הבדיקות שהנוסעים יידרשו לעשות/להציג בכניסה ליוון ובחזרה לישראל. מסתמן כי התיירים שייכנסו ליוון יידרשו בבדיקת קורונה לפני הטיסה ובבדיקה נוספת עם הנחיתה ביעד ועד קבלת תוצאות הבדיקה השנייה יידרשו לשהות בבידוד. בחזרה לארץ לא יידרשו הטסים להיכנס לשבועיים בידוד.

יווןיוון
האקרופוליס באתונה. צילום: 123rf
יווןיוון
קורפו, יוון. צילום: 123rf
כרתיםכרתים
כרתים, יוון. צילום:123rf בדיון שהתקיים אתמול (ד') בוועדת הכלכלה של הכנסת, אמר מנכ"ל משרד התחבורה, עופר מלכה, “כולם עובדים במרץ לפתיחת השמיים. קבענו תאריך של 16 לחודש זה. ביקשנו ממשרד הבריאות האם אפשר לקצר את תקופת הבידוד למי שחוזר. אנחנו פועלים למתווה מיוחד של אנשי עסקים שיוכלו לטוס ביתר קלות, וגם בקפסולות לקבוצות תיירים שיוכלו להגיע”. מה לראות באתונה? הקליקו כאן וגלו את המקומות הכי סודיים בבירת יוון שנפתחת בשבוע הבא לישראלים. וגם, מה חושבת הזמרת היווניה גליקריה על אתונה. הקליקו וגלו.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםיוון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: