אא

10 מטוסי איירבוס A350 ייכנסו לשימוש בלופטהנזה בתחילת 2017

המטוסים החדשים פעלו בטיסות ארוכות הטווח של החברה מנמל התעופה של מינכן. החברה הזמינה בסך הכל 25 מטוסי מסוג איירבוס A350-900 תמורת 310 מיליון דולר כל אחד

מטוסי איירבוס ייכנסו לשימוש בלופטהנזה בתחילת 2017 מטוסי איירבוס ייכנסו לשימוש בלופטהנזה בתחילת 2017
לופטהנזה תקבל מאיירבוס את עשרת המטוסים הראשונים מסוג A350-900 החל מינואר 2017. המטוסים החדשים, הידידותיים לסביבה באמצעות חיסכון בדלק והפחתת עוצמת הרעש, יפעלו מנמל התעופה במינכן ליעדים ארוכי הטווח של לופטהנזה. "אנו שמחים שאנו יכולים להציע את המטוס המודרני ביותר לנוסעינו בטיסות הארוכות הממריאות ממינכן. ה-A350 גם מהווה צעד אקטיבי לקראת הפחתת רעש". אמר תומס ווינקלמן, מנכ"ל מרכזי לופטהנזה במינכן. דלהי ובוסטון יהיו היעדים הראשונים שאליהם יטוס ה-A350. קיבולת המטוס היא 293 מושבים: 48 מושבים במחלקת עסקים; 21 מושבים במחלקת Premium Economy ו-224 מושבים במחלקת תיירים. מטוס האיירבוס-A350-900 יחליף בהדרגה את האיירבוס-A340-600. לופטהנזה הזמינה בסך הכל 25 מטוסי איירבוס A350-900 תמורת 310 מיליון דולר כל אחד. איירבוס A350-900 מציין את המעבר לקטגוריית ה"2 ליטר". הטסתו חסכונית יותר מאשר כל סוג מטוס אחר. המטוס החדש צורך בממוצע רק 2.9 ליטר של דלק לנוסע ול-100 קילומטרים של טיסה. מדובר בהפחתה של 25 אחוזים בהשוואה לדגמי המטוסים הנמצאים בשימוש כיום. מנועי Trent XWB החדשים ביותר של רולס רויס ותכנון אווירודינמי מפחיתים את פליטת הרעש לרמה נמוכה בהרבה מהמגבלות הקבועות כיום. כתוצאה מכך, עוצמת הרעש של המטוס קטנה בעד 50 אחוזים מזו של מטוס דומה. בנוסף, שיטות בידוד חדשות וחומרים סופגי רעשים הופכים את תא הנוסעים לשקט במיוחד. הדגם החדש של מטוס ה-A350 במפגן ראווה בסינגפור. צילום: יחצ איירבוס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: