אא

5 המלצות ליעדים שווים לחופשת קיץ מושלמת בחורף הקרוב

הקיץ יסתיים בקרוב, אבל זה בדיוק הזמן לחשוב קדימה ולתכנן את חופשת הקיץ הבאה שלכם, גם אם זו תתקיים באמצע דצמבר. קבלו המלצות וטיפים ששווה לגזור ולשמור | בשיתוף עם איסתא

פוקט, תאילנד. צילום: 123rf פוקט, תאילנד. צילום: 123rf
עם החזרה לשגרת הלימודים והחגים, אנחנו כבר מפנטזים על החופשה הבאה שלנו. על רקע העומסים בשדות התעופה ותנודות המחירים לאחר הקורונה, עכשיו זה הזמן לחשוב קדימה ולתכנן את הגיחה הבאה שלכם ליעד קרוב יחסית, או את הטיול מהחלומות שנאלצתם לדחות בשנתיים האחרונות. אז ביקשנו מהסוכנים של איסתא חמש המלצות ליעדים שווים, וגם כמה טיפים חשובים שיהפכו את תכנון החופשה ואת הנסיעה עצמה לחוויה נעימה ומהנה הרבה יותר, ובעיקר נטולת בלת"מים. דובאי מאז שנפתחה לישראלים, דובאי הפכה לאחד היעדים החמים ביותר עבור ישראלים, תרתי משמע. היא ללא ספק הולכת לככב ובגדול גם בחורף הקרוב, והיא מתאימה לכל סוגי הנופשים. אם אתם מטיילים בזוג, תוכלו ליהנות מחופשת בטן גב רומנטית באחד מאינספור מלונות הפאר שבעיר, עם נוף מבריכת האינפיניטי ומסעדות שהפכו לשם דבר. אם אתם נוסעים עם החבר'ה, תוכלו להסתפק במלון נוח ולא יקר שאפשר לשים בו את הראש בלילה, ולנצל את רוב התקציב לדילוג בין ביץ' קלאבים מהטובים בעולם, בילוי אל תוך הלילה במועדונים וחוויות מלאות אדרנלין. אם אתם נוסעים עם כל המשפחה, דובאי מציעה אוקיינוס שלם של אפשרויות בילוי שלא ישאירו לכם רגע דל, החל מפארקי מים ואקוואריומים, דרך גן הפרחים ופארק הפסלים הזוהרים, שלל מוזיאונים מרתקים שמתאימים לילדים (כולל מוזיאון העתיד המרהיב), הכפר הגלובלי הפתוח או אתר הסקי המקורה שבקניון האמירויות, וכמובן בילוי במרכזי הקניות מהטובים בעולם.
דובאידובאי
דובאי. צילום: Shutterstock   בחריין אם אתם פחות מתחברים לחיי הזוהר הנוצצים של דובאי ומחפשים יעד נינוח (ויש שיאמרו גם אותנטי יותר) במדינות המפרץ - ממלכת בחריין היא היעד המושלם עבורכם. היא נמצאת במרחק שעתיים וחצי בטיסה ישירה ונוחה של גאלף אייר, מזג האוויר חמים מאוד בחורף, ויש בה כל מה שצריך לחופשה רומנטית או משפחתית. החוויה כוללת מלונות מרהיבים כמו אתר הנופש ריץ קרלטון בחריין, שממוקם על שפת לגונה פרטית ומציע חדרים מפנקים, בריכות שחייה למשפחות או למבוגרים, 14 מסעדות ומתחם ספא מהמפנקים ביותר. אם תרצו להתאוורר קצת מכל הנופש הזה ולטייל בבחריין עצמה, תוכלו לבקר בעיר הבירה מנאמה ובשוק הגדול והאותנטי שלה. הסיור כולל ארוחת בוקר בחריינית טיפוסית בבית הקפה המפורסם Haji’s Café, וגם הצצה למקדש ההינדי שחבוי באחת הסמטאות, ובבית הכנסת הקטן והמשופץ. מחוץ לעיר תוכלו לצנוח במנהרת רוח, לצפות במרוץ של פורמולה 1, להצטרף לסיור של שליית פנינים, לגלוש עם סאפ ביערות המנגרובים והיד עוד נטויה. אל תוותרו על צפייה בשקיעה ממרומי המבצר המפורסם של העיר, ולאחר מכן צאו לבלות אל תוך הלילה בבלוק 338.
צילום: ריץ קרלטון בחרייןצילום: ריץ קרלטון בחריין
צילום: ריץ קרלטון בחריין תאילנד אין צורך להכביר במילים על אחד היעדים האהובים ביותר על הישראלים, ועכשיו עוד יותר מתמיד. לאחר שהוסרו רוב מגבלות הקורונה ושוב אפשר לנפוש בחופשיות ביעד שהפך לבית שני עבור ישראלים רבים – משופינג, מקדשים ושווקים צפים בבנגקוק, דרך אתרי הנופש המפנקים של פוקט, קו סמוי, קו פיפי וקו פנגן, ועד משולש הזהב משבט הנשים ארוכות הצוואר ועד מעוז הנוודים הדיגיטליים בצ'אנג מאי שבצפון המדינה. זה ללא ספק היעד שמעניק למטיילים ולנופשים בו את התמורה הטובה ביותר לכספם, והביקור בתאילנד מומלץ במיוחד בין נובמבר לפברואר, כשמזג האוויר יבש ונוח יחסית, כך שתוכלו להתנייד ברחבי המדינה בקלות יחסית ולנצל את הביקור עד תום.
ספא תאילנדספא תאילנד
ספא תאילנדי. צילום: 123rf הפיליפינים גם הפיליפינים נפתחו לתיירים ישראלים, ויהפכו ליעד אטרקטיבי עוד יותר בזכות קיצור משך הטיסה שצפוי בקרוב, עם קבלת האישור לטוס מעל ערב הסעודית. גן העדן הזה הוא חלומם של תרמילאים רבים, במיוחד איים כמו פאלאוואן ובורקאי שהפכו לכוכבי אינסטגרם בזכות עצמם; אבל מתאים גם לזוגות שמחפשים שקיעות מרהיבות ואת האפשרות לברוח מהשגרה; ואפילו למשפחות, בזכות מגוון אינסופי של פעילויות לכל הגילאים, כמו פארק אומגות, טיולי טרקטורונים או טיולי אופניים. ועוד לא הזכרנו את אתרי הצלילה ושוניות האלמוגים עוצרות הנשימה, הרי הגעש הפעילים והחופים המרהיבים של מדינת האיים הזו, שההתניידות בה נעשית בדרך כלל בטיסות פנים. גם כאן, החודשים דצמבר-פברואר נחשבים העונה היבשה יותר, למרות שגשם יכול לרדת בכל עונה בשנה. הפיליפינים - הנה אנחנו באים. צילום: 123rf קרוז בקריביים אחת הבחירות הנכונות ביותר לחופשה זוגית או משפחתית בחורף הוא קרוז בקאריביים. "היום ניתן להזמין דרכנו טיסות ישירות למיאמי, לבחור קרוז מדהים באחת מחברות השייט המובילות וליהנות מחופים זהובים, ים צלול ונוף אקזוטי", מציינת מרינה שר, סוכנת מומחית שייט בסניף איסתא אשדוד. בעת הזמנת החופשה חשוב מאוד להיוועץ עם סוכן מומחה שייט כי בחלק מהמסלולים שלובים איים פרטיים של חברות השייט השונות, המציעות מגוון אטרקציות כמו צלילה, שנורקלינג, סדנאות, ארוחות גורמה ועוד. בין חברות השייט הפועלות באזור תוכלו למצוא את חברת רוייאל קאריביין, MSC CRUISES, פרינסס, נורביג'ן, קרניבל, סלבריטי והולנד אמריקה. קריביים. צילום: 123rf|טלי נוי. צילום: יח"צ חשוב לזכור: טיפים מסוכני הנסיעות של איסתא מומלץ מאוד להיוועץ בסוכן נסיעות מקצועי, גם משום שהיעדים המומלצים למעלה דורשים לפעמים תכנון מדוקדק של הטיול, או שהמגוון בהם עצום כל כך שקשה מאוד לבחור. סוכן נסיעות מקצועי ידע לייעץ לכם מה העונה המתאימה לטיול שעליו חלמתם, יתאים אותו כמו כפפה ליד להרכב המטיילים (זוג, חברים או משפחה), וגם יספק מענה מידי אם משהו ישתבש. דווקא בתקופה הפכפכה כמו זו שלאחר הקורונה, עצם העובדה שיש עם מי לדבר נוסכת ביטחון. שיהיה לכם טיול חורפי שטוף שמש ונטול דאגות!

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםתאילנדאיסתאהפיליפיניםדובאיבחריין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: