אא

נגעה בשמיים: טורקיש הטיסה 62.8 מיליון נוסעים ב-2016

מהפכה, פיגועים, התראות, כל אלו לא ממש משפיעים על מעצמת התעופה המסכמת שנה נוספת עם עליה של 2.5% בהיקף הנוסעים לעומת 2015. החברה טסה ל-296 יעדים ב-120 מדינות בעולם יותר מכל חברת תעופה בעולם. כמה ישראלים טסו עם החברה בשנת 2016?

Shutterstock Shutterstock
פיגועי טרור? פגעי מזג אוויר? הצחקתם את טורקיש איירליינס, שמסכמת היום (ב') את שנת 2016 עם עלייה בהיקף הנוסעים, בצי המטוסים ובמספר היעדים ברחבי העולם. חברת התעופה הטורקית רשמה בשנת 2016 גידול של 2.5% במספר הנוסעים שטסו עימה ברחבי העולם, כשהטיסה 62.8 מיליון נוסעים, מהם 1,659,247 ישראלים. 87% מהישראלים המשיכו בטיסות החברה משדה התעופה אתאטורק באיסטנבול ליעדים אחרים ברחבי העולם. מבחינת השוק הישראלי מדובר בעליה של 12.91% בהשוואה לשנת 2015. בחישוב של מושב פנוי לקילומטר ASK (Available Seat/Kilometers), החברה הציגה עליה של 10.1% ועומדת על 170.1 מיליארד דולר, 5.6% בטיסות פנים ו-11.5% בטיסות בינלאומיות. בהכנסה עבור מושב RPK (Revenue Passenger/Kilometer) נרשמה עליה של 6.3% ועומדת על 126.8 מיליארד דולר, בהשוואה לשנת 2015. גידול של 4.1% בטיסות הפנים ושל 6.7% בטיסות הבינלאומיות. מספר הנחיתות לטיסות נוסעים עמדו השנה על 464,031 שמסמלים עלייה של 2.5% משנת 2015. בשנת 2016 הוסיפה טורקיש איירליינס 17 יעדים וטסה ל- 296 יעדים ב-120 מדינות. כמו כן, הגדילה את צי המטוסים שעומד כיום על 334 מטוסים (87 מטוסים במבנה רחב, 235 מטוסים במבנה צר ו-12 מטוסי מטען), שגילם הממוצע עומד על 4 שנים. טורקיש איירליינס, "חברת התעופה הטובה ביותר באירופה", זו השנה השישית ברציפות על-פי סקר Skytrax, אינה חוסכת במאמצי שיווק והשיקה מסע פרסום בכיכובו של מורגן פרימן, במהלך האירוע הטלוויזיוני הנצפה ביותר בארה"ב, הסופרבול, משחק הגמר של ליגת ה-NFL, ב-5 בפברואר.
יו"ר מועצת המנהלים והוועד המנהל של טורקיש איירליינס, אילקר אייצ'י, התייחס למסע הפרסום אשר ישודר ב-16 ערוצי טלוויזיה, ערוצי תקשורת ובכל יעד אליו מגיעה טורקיש איירליינס ברחבי העולם, ואמר: "אנו מרוצים מאוד מהמשוב והתוצאות של מסעות הפרסום שלנו בשיתוף סלבריטאים בעלי שם עולמי. מסע הפרסום החדש שלנו עם מורגן פרימן כבר הפך ללהיט עצום. אנו מעריכים את העסקה שלנו עם פרימן ומודים לו על תרומתו לתדמית העולמית ולמודעות למותג שלנו". ופרימן הוסיף ואמר: "כטייס מוסמך, יש לי עניין מיוחד בטיסה ואני יודע שטורקיש איירליינס זוכה בעקביות בפרסים." את הפרסומת ביים מתיאס זנטנר והיא צולמה בלוס אנג'לס בתוך 10 שעות עם צוות המונה 101 איש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: