אייר אירופה מכפילה את מספר המושבים בקו לת"א
החברה תגדיל את תדירות הקו ל-6 טיסות שבועיות באמצעות מטוס הדרימליינר. אייר אירופה: "כחלק ממנוע הצמיחה החלטנו על הגדלת הקיבולת בקו לישראל ב- 50% והפעלת הקו במטוסי הדרימליינר המצביע על התמיכה והאמון בקהל הישראלי"
צילום: יח"צ
חברת התעופה הספרדית אייר אירופה מכפילה את מספר המושבים שלה בקו לתל אביב. חודש לאחר ההודעה על הוספת טיסה שבועית והפעלת מטוס הדרימליינר בקו לתל אביב פעמיים בשבוע, הודיעה החברה בסוף השבוע במהלך מסיבת עיתונאים כי תפעיל את מטוס הדרימליינר בכל הטיסות בקו וכן תגדיל את התדירות ל-6 טיסות שבועיות החל מחודש יולי 2017 על ידי הוספת טיסות בימים שלישי וחמישי. אנה טרבסי מנהלת המסחר והמכירות של אייר אירופה. מדווחת על שביעות רצון החברה מהקו: "התחלנו את הפעילות שלנו בישראל לפני כשנה וחצי ולשמחתינו החברה עברה את רף הציפיות והתחזיות שלנו לשנה הקרובה. כחלק ממנוע הצמיחה החלטנו על הגדלת הקיבולת בקו לישראל ב- 50% והפעלת הקו במטוסי הדרימליינר, המצביע על התמיכה והאמון בקהל הישראלי". טרבסי דיווחה עוד כי "מתחילת 2017 נרשמה עליה של כ- 47% במספר הנוסעים מישראל לעומת התקופה המקבילה אשתקד עם אייר אירופה - נתון יוצא דופן. אנו מציעים לנוסעים מישראל מלבד טיסות למדריד ורחבי ספרד גם טיסות קשר נוחות לרחבי דרום ומרכז אמריקה וארה"ב - ולכן החלטנו להפעיל בקו לישראל את מטוסי הדרמליינר בעקבות הביקוש מצד הקהל הישראלי". מחירי כרטיסי טיסה מישראל בחודשי הקיץ (כולל מיסים): למדריד החל מ- 341$, איביזה החל מ - 444$, לסאו פאולו שבברזיל החל מ– 709$, לבוגוטה שבקולומביה החל מ– 722$. אייר אירופה, אשר חברת טל תעופה היא הנציגה הרשמית והבלעדית שלה בישראל, מציעה שירות מלא ונוסעי החברה מישראל לטיסות המשך יכולים לקבל את כרטיס העלייה למטוס לטיסת ההמשך כבר בנתב"ג. טיסות ההמשך ממדריד לאמריקה הלטינית ייצאו מאותו טרמינל כך שלא יהיה צורך לבצע צ'ק אין נוסף בנמל במדריד.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}