מצטיידת: מטוס אמבראייר נוסף לארקיע
מחירו של המטוס החדש שיצטרף לחברה בחודש דצמבר הקרוב כ-40 מיליון דולר, ועם הצטרפותו הגיל הממוצע של צי מטוסי ארקיע יעמוד על 4.6 שנים. ניר דגן, מנכ"ל קבוצת ארקיע: "בשנת 2018 מתכננת ארקיע לבצע מהלך אסטרטגי גדול"
צילום:פספורטניוז- חן גלילי||שקט תעשייתי בארקיע. ניר דגן מנכ"ל החברה. צילום: פספורטניוז|האבראייר החדש שלארקיע
חברת ארקיע מתחדשת במטוס אמרבאייר נוסף. החברה רכשה מטוס אמבראר 195 חדש, שיימסר לה ע"י יצרנית המטוסים הברזילאית בחודש הקרוב. זהו המטוס השישי מדגם זה של ארקיע במסגרת מהלך לחידוש ולהצערת צי מטוסי האמבראר. עם הצטרפות מטוס זה לצי של ארקיע, יעמוד הגיל הממוצע של מטוסי החברה על 4.6 שנים, ממוצע צעיר בכל סטנדרט עולמי. המטוס, שמחירו כ-40 מיליון דולר, הוא מהדגם הגדול של משפחת מטוסי אמבראר, שמכרה מדגם מוצלח זה קרוב ל-2,000 מטוסים למגוון חברות בעולם. המטוס החדש, שבימים אלה נצבע בלוגו של ארקיע, מכיל 122 מושבי עור ומצויד במנועים אמריקאים מתוצרת ג'נרל אלקטריק ובכל המערכות המתקדמות והחדש. ארקיע החליטה לרכוש מטוס זה ולא לחכור אותו, מתוך ראייה ארוכת טווח של שמים פתוחים ולצורך המשך פיתוח קווים בינלאומיים ושיפור השירות בקו בין ת"א לאילת. מארקיע נמסר בנוסף לפספורטניוז, כי בחברה הוחלט לשים דגש על שיפור השירות בקו בין ת"א לאילת, לטובת תושבי אילת ותעשיית התיירות. הרכישה החדשה של המטוס, מצביעה על הראייה ארוכת טווח בחברה לגבי המשך הפעלת שדה דב במתכונת אזרחית תוך כדי שחרור שטחים לבנייה אחרי פינוי הצבא. ניר דגן, מנכ"ל קבוצת ארקיע, אמר ל'פספורטניוז' כי בנוסף למטוס זה, בשנת 2018 מתכננת ארקיע לבצע מהלך אסטרטגי גדול ולהחליף את מטוסי הבואינג הוותיקים במטוסי איירבוס A321 NEO חדישים, וגם יפתחו יעדים בינלאומים חדשים לישראלים ולתיירות הנכנסת". האבראייר החדש שלארקיע
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}