אא

מנכ"ל IATA ישראל: ״התעופה הישראלית נהנית מתאוששות חזקה -מצפים לעונת נסיעות עמוסה״

מנכ״ל יאט״א בישראל אופטימי: "מכירות כרטיסי הטיסה לעונת הקיץ הקרובה (מאי - ספטמבר 2023) עלו ב-35.2% משנה לשנה, והגיעו ל-92% מרמות 2019 בכל הענף. התנועה הצומחת ברבעון הראשון של 2023, אינדיקטור מוביל לביקוש הנוסעים״

קובי זוסמן. צילום: פספורטניוז קובי זוסמן. צילום: פספורטניוז

לקראת עונת הקיץ, הצפויה להיות עמוסה במיוחד בענף התעופה, הן בארץ והן ברחבי העולם, קובי זוסמן, מנכ"ל IATA ישראל, סוקר את ההתפתחויות בענף, ומציין בראש וראשונה: "התעופה הישראלית נהנית מתאוששות חזקה ואנו מצפים גם לעונת נסיעות עמוסה בקיץ, עם יותר טיסות בינלאומיות ויעדי טיסה מישראל".

זוסמן מבהיר כי "מכירות כרטיסי הטיסה לעונת הקיץ הקרובה (מאי - ספטמבר 2023) עלו ב-35.2% משנה לשנה, והגיעו ל-92% מרמות 2019 בכל הענף. צמיחה זו מדגישה את הרצון העז בקרב מטיילים ברחבי העולם לטוס במהלך שיא עונת הקיץ בחצי הכדור הצפוני".

מצפים גם לעונת נסיעות עמוסה בקיץ. צילום: Shutterstockמצפים גם לעונת נסיעות עמוסה בקיץ. צילום: Shutterstock

על סמך התנועה הצומחת בעונת החורף, ברבעון הראשון של 2023, זוסמן מציין כי זהו "אינדיקטור מוביל לביקוש הנוסעים... וכי הכנסות גלובליות של נוסע לק"מ הראו עלייה שנתית מרשימה של 58.3 אחוז ברבעון הראשון, התאוששות ל-85.9% מרמות 2019".

יחד עם זאת, זוסמן מעלה חשש שלנוכח הצמיחה הנרחבת של תנועת הנוסעים בקיץ הקרוב, חברות התעופה תצטרכנה להיערך בהתאם "והאתגר העיקרי של התעשייה יהיה להבטיח קיבולת מספקת כדי למזער עיכובים פוטנציאליים בנמלי התעופה".

כפי שפורסם בתחילת החודש בפספורטניוז, בהמשך לגינויים וביקורות מצד קברניטי ענף התעופה באירופה על השביתות התכופות באירופה שגורמות לביטולים של טיסות במדינות מובילות כמו גרמניה, צפרפת ובריטניה , מנכ"ל IATA, ווילי וולש, ביקר בחריפות את השביתות המתמשכות בנמלי התעופה.           

"הפעולות חסרות האחריות האלו הביאו לאלפי ביטולי טיסות מיותרים", אמר וולש. "זה לא מתקבל על הדעת והרשויות לא יכולות לסבול זאת".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יאט"אIATAקובי זוסמן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: