אא

כנס יאט״א באיסטנבול: אל על חתמה על הסכם ״קוד שייר״ עם חברת התעופה היפנית ANA

מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה שחתמה על ההסכם במסגרת הכנס: "אנחנו מקדמים את התוכנית האסטרטגית של החברה ופועלים לפיתוח יעדים והרחבת צי המטוסים שלנו". בנוסף חתמה אל על על הסכם קוד שייר עם חברת SAS הסקנדינבית והסכם נוסף עם יאט"א

דינה בן טל עם מנכל ANA צילום: דוברות אל על דינה בן טל עם מנכל ANA צילום: דוברות אל על

אל על חתמה במסגרת כנס יאט״א באיסטנבול על הסכמי שיתופי פעולה עם חברת התעופה היפנית ANA (All Nipon Airways) ועם חברת התעופה הלאומית של סקנדינביה (SAS (Scandinavian Airlines.

במסגרת הסכם הקוד שייר (Code Share) אל על תציע קישוריות נוחה ליעדים נוספים ביפן לטסים מתל אביב דרך טוקיו בטיסות הישירות של החברה ולטסים עם חברת SAS  לסקנדינביה וליעדים נוספים באירופה. ראוי לציין כי שתי החברות שייכות לברית חברות התעופה Star Alliance.

דינה בן טל גננסיה אמרה היום לפספורטניוז באיסטנבול על החתימה: "ההסכם עם ANA משרת את הקו החדש והמאוד מוצלח ליפן שהשקנו לא מזמן. אנחנו מקדמים את התוכנית האסטרטגית של החברה ופועלים לפיתוח יעדים והרחבת צי המטוסים שלנו".

ואילו Anko Van Der Werff, נשיא ומנכ״ל חברת SAS פרסם בעמוד הלינקדאין שלו את הבשורה על ההסכם החדש עם אל על וכתב: ״אני שמח לבשר ש-SAS התקשרה בהסכם קוד שיתוף עם אל על. עם הסכם זה, אנו מאפשרים חוויות נסיעה נוחות יותר, הן עבור לקוחות SAS והן של אל על. עבור לקוחות SAS, הסכם שיתוף פעולה זה פותח שער ליעד קסום-תל אביב, עיר קוסמופוליטית שוקקת חיים, עם האנרגיה התוססת, החופים המדהימים וההיסטוריה העשירה שלה. ועכשיו, עם קישוריות משופרת, לנוסעי אל על תהיה גישה טובה יותר לראות את הנופים המרתקים, ציוני הדרך ההיסטוריים והתרבויות התוססות של אירופה עם SAS. אל על שותפה למחויבות שלנו למצוינות ולשביעות רצון לקוחות. כאשר שתי חברות התעופה מדורגות ברמת 5 כוכבים על ידי APEX (Airline Passenger Experience Association), אנו עומדים לספק שירות מעולה ונוחות לנוסעים שלנו, ולהבטיח שכל נסיעה תהיה באמת יוצאת דופן. תודה לצוות אל על, בראשותה של דינה בן טל גננסיה, שנכנסו איתנו לשותפות קוד-שייר זו. אני מצפה להשפעה החיובית שתהיה לזה על החברות שלנו.״

כאמור בשלב הראשון מדובר בהסכמי ״קוד שייר״ ואח"כ יתווספו להם הסכמי מועדונים נוספים שהם נדבך נוסף וחשוב.

חברת ANA היפנית דיווחה לא מכבר על רווח תפעולי של 120 מיליארד ין (כ-900 מיליון דולר) - והציגה תוצאות תפעוליות חיוביות הראשונות ב-3 שנות הכספים האחרונות. החזרה לרווחיות נבעה בעיקר מהגידול בהכנסות התפעוליות, שצמחו ב-67%. לגידול המשמעותי בהכנסות, שנפגעו קשות ממגפת הקורונה וסגירת גבולותיה של יפן, חלק מרכזי בהתאוששות של החברה. בעוד יפן הקלה את מגבלות הקורונה, ANA הייתה עסוקה בהוספת מסלולים, כאשר השוק מיפן לצפון אמריקה משחק תפקיד בולט, כמו גם בהגדלת הפעילות של צי המטוסים ארוכי הטווח שלה.

בשבוע שעבר פרסמנו כי חברת התעופה SAS פתחה הזמנות לטיסה חשמלית ראשונה שתופעל ב-2028.

בנוסף לשני ההסכמים המשמעותיים הללו, חתמה החברה על הסכםIATA  Environmental Assessment ( IEnvA) עם ארגון התעופה הבינלאומי יאט״א (IATA) בנושא קיימות, במסגרתו אל על מתחייבת לנקוט במהלכים ופעולות למען הסביבה. 

כזכור, ארגון התעופה הבינלאומי, יאט״א (IATA) מקדם ודורש מהמדינות להתקדם לקראת יעד של אפס פליטת פחמן תעופתי עד שנת 2050, זאת בהתאם לסיכומים שהושגו בדיונים בנושא ההתחממות הגלובלית בעולם.

עוד על קיימות בתעופההתחילו לשנן: SAF זה המושג החם של עולם התעופה

צילום: דוברות אל על מנכל SAS עם דינה בן טל גננסיהצילום: דוברות אל על מנכל SAS עם דינה בן טל גננסיה

דינה בן טל גננסיה עם מנכל יאטא צילום: דוברות אל על. דינה בן טל גננסיה עם מנכל יאטא צילום: דוברות אל על.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלדינה בן טל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: