אא

הנה באה הרכבת, וגם הספינה עם הקרטינג: צפו בסיכום השבועי החדש של פספורטניוז

שבוע להפעלת הרכבת הקלה בגוש דן, ספינת הפאר החדשה של NCL תתחדש במסלול קרטינג על הסיפון, טיסה ישירה לאחת המדינות היפות בעולם, הרבעון החגיגי של אל על וההפתעה בטרמינל 1. כל מה שקרה השבוע בתיירות ובתעופה בסיכום שבועי חדש מדי שישי בפספורטניוז

החדשות החמות של השבוע בפספורטניוז. צילום: NCL החדשות החמות של השבוע בפספורטניוז. צילום: NCL

צפו בסרטון המסכם את השבוע בתיירות ובתעופה!

שבוע בדיוק נותר עד הפעלת הקו הראשון של הרכבת הקלה בגוש דן - מפתח תקווה לבת ים דרך רמת גן, בני ברק ותל אביב כמובן. כבר עכשיו המוחים נגד המהפכה המשפטית מאיימים לשבש את פעילות הרכבת בימיה הראשונים.

יוצאת לדרך סוף סוף. הרכבת הקלהיוצאת לדרך סוף סוף. הרכבת הקלה

כל מה שצריך לדעת על הרכבת הקלה של גוש דן - בכתבה אחת

הייאוש (בטרמינל 1) נעשה קצת יותר נוח

חגיגות באל על

אל על דיווחה השבוע לבורסה על סיום הרבעון השני של 2022 ברווח של כ-59 מיליון דולר. ההכנסות צמחו לסך של 630 מיליון דולר בכ-22% והתפוסה עלתה ל-86.8%. מדובר ברבעון השני הטוב בתולדות החברה וחשוב לא פחות - מעיד על סיום שלב ההתאוששות ממשבר הקורונה. 

הרבעון המוצלח ביותר. מטוס אל על (צילום באדיבות דוברות אל על)הרבעון המוצלח ביותר. מטוס אל על (צילום באדיבות דוברות אל על)

הנהלת החברה ערכה כנס משקיעים בבורסה בתל אביב בו ציינה 75 שנים להקמתה ו-20 שנה להנפקתה בבורסה. במהלך הכנס שגם שודר בזום נרשמה מבוכה קלה כאשר לזמן קצר הוצגו תכנים פורנוגרפיים במהלך המצגת. בבורסה התנצלו על התקרית.

הפתעה לנוסעים בטרמינל 1! אם גם אתם התאכזבתם שהטיסה שלכם יוצאת מהטרמינל הישן בנתבג, מעכשיו הייאוש נעשה קצת יותר נוח. אולם דובדבן שהיה בעבר מרכז כנסים בסוף-סוף הטרמינל, הושמש כמתחם ישיבה ותצפית מטוסים שכו-לם יוכלו ליהנות ממנו עד ההמראה

טיסה ישירה למדינת האי הטרופית

סרי לרנקה בטיסה ישירה. ארקיע הודיעה השבוע על תחילת הפעלת קו ישיר למדינת האי באוקיינוס ההודי, עם החופים הלבנים, המים התכולים והעצים הירוקים.

סרי לנקה (צילום: Shutterstock)סרי לנקה (צילום: Shutterstock)

הטיסות ייצאו בשלב זה פעם בשבוע במחיר של 599$ הלוך ושוב וחבילות נופש שיחלו ב-899$. סרי לנקה נחשבת גם ליעד מבוקש במיוחד לגולשים – וגם למי שרוצים לקחת כמה שיעורי גלישה. אנחנו נישאר עם השנורקל והדגים.

החברות הפעילות ביותר בנתב"ג - יולי 2023

ואחרי ארקיע – החדשות מישראייר שהגיעה למקום השלישי ברשימת חברות התעופה הפעילות לחודש יולי בנתב"ג. מעל לישראייר מצאנו את אל על ומתחתיה את ארקיע כך שהחברות הישראליות בהחלט עדיין שולטות ביעדים החמים בחודש האחרון, שהיו יוון, טורקיה שכידוע משמשת גם כיעד קונקשנים מוביל, קפריסין, איחוד האמירויות, גרמניה וצרפת.

לשטוף את העיניים: ספינת הנופש החדשה של NCL

לסיום קצת לשטוף את העיניים – ספינת הנופש החדשה של נורביג'יאן קרוז ליין יצאה אל הים! בספינה NCL  ויוה מסלול מרוצי מכוניות קרטינג, 11 מסעדות, מופע המבוסס על הסרט ביטלג'וס ועוד שלל אטרקציות.

בקרוב אצלנו? NCL ויוהבקרוב אצלנו? NCL ויוה

הספינה מתחילה בימים אלה את הפלגותיה הראשונות ובהמשך צפויה לשרת בעיקר את יעדי הים התיכון וכן – אולי גם נזכה לראות אותה אצלנו נמל חיפה, שמתמודד בימים אלה על תואר אחד משלושת הנמלים המתפתחים באירופה!

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: