אא

מונית ב-1,400 שקל: נעצרו נהגים לא מורשים בנתב"ג

במסגרת מבצע מיוחד של יחידת 747 נעצרו נהגים שעשקו קשישים ותיירים, ודרשו מהם מאות שקלים לנסיעות לא מורשות, חלקן ברכבים פרטיים, וחלקן בסכומים שהגיעו עד ליותר מאלף שקלים. המשטרה: "פגיעה בנוסעים ובתדמית המדינה בשעריה הראשיים"

צילום: משטרת ישראל צילום: משטרת ישראל

רק לפני מספר ימים נודע כי חברת גט זכתה במכרז להפעלת המוניות המורשות בנתב"ג - אך נדמה כי החאפרים, אותם נהגים לא מורשים הפועלים בנמל התעופה - עדיין איתנו.

צפו בתיעוד המיוחד של לכידת החאפרים בנתב"ג (צילום: משטרת ישראל)

במבצע מיוחד של יחידת מרחב נתב"ג במשטרת ישראל (747) ורשות שדות התעופה, נעצרו והובאו לחקירה מספר נהגים בחשד לעבירות של שידול ועושק קשישים, וכן תיירים, בטרמינל 3.

רגע המעצר (צילום: משטרת ישראל)רגע המעצר (צילום: משטרת ישראל)

במשטרה מציינים כי הנהגים גבו תשלום מופרז עבור שירותי הסעה "באופן הפוגע בנוסעים ובתדמית המדינה בפני הבאים בשעריה הראשיים". בנוסף נרשמו עבירות בריונות, עבירות תנועה, ונזק לרכוש. בסיום החקירה יועברו כלל הממצאים לקידום הליך תביעה. 

במקרים רבים, על פי החשד, נגבו מאות ואף יותר מאלף שקלים עבור נסיעות לרחבי הארץ. באחד המקרים נגבו 1,400 שקלים עבור נסיעה מנתב"ג לצפון.

עושק הקשישים. הכסף הושב (צילום: משטרת ישראל)עושק הקשישים. הכסף הושב (צילום: משטרת ישראל)

במשטרה מציינים כי במקרים שונים קורבנות העושק טורטרו בין בין הקומות והחניונים, לשם הסוואת פעילותם הפלילית של הנהגים. באותו מקרה שנתפס "על חם" - הושב הכסף לנוסעים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהנמל תעופה בן גוריון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: