אא

גם לכם מגיע? פרויקט "חופשה חינם ברודוס" לנפגעי השריפות יוצא לדרך

משרד האוצר היווני מודיע על תחילת מבצע "חופשה בחינם ברודוס", לתיירים שנאלצו לבטל את חופשתם בשנה שעברה בשל השריפות הקשות באי. האותיות הקטנות: החופשה תתאפשר רק באביב או בסתיו. אלה התאריכים

רודוס (צילום: 123rf) רודוס (צילום: 123rf)

פרויקט חופשה חינם ברודוס ("Rhodes Pass") יוצא לדרך. משרד האוצר היווני הכריז על יציאתו לדרך של פרויקט החופשה המסובסדת ב-100%, למי שנאלצו לבטל את חופשתם או לקצר אותה בקיץ שעבר בשל השריפות הקשות באי.

כבר בחודש אוגוסט השנה הכריז ראש ממשלת יוון מיצוטאקיס בשידור בטלוויזיה הבריטית כי הממשלה תממן חופשות בנות שבוע למי שנפגעו.

השריפות ברודוס בקיץ האחרון (צילום: פספורטניוז)השריפות ברודוס בקיץ האחרון (צילום: פספורטניוז)

"עבור כל מי שחופשתם קוצרה בשל השריפות, הממשלה היוונית משתפת פעולה עם הרשויות המקומיות כדי לספק חופשה בת שבוע באביב או בסתיו", אמר מיצוטאקיס בשידור הטלוויזיה והוסיף כי מטרתו "להבטיח את חזרתם של התיירים לאי הטבעי והיפהפה". על פי הודעת משרד האוצר היווני, 4 מיליון אירו הושקעו בפרויקט המימון.

מי יכול להירשם?

בגדול, כל מי ששהה במלון ברודוס במהלך חודש יולי 2023, ונאלץ לקצר את חופשתו או לבטלה לחלוטין. המימון יהיה לחופשה לבחירת הזכאים בין התאריכים 15.3.24 ל-15.5.24 או בין 1.10.24 ל-15.11.24. יצוין כי מס התיירים החדש של יוון לא יחול על הזכאים.

האפשרות להרשמה לחופשה החינמית לזכאים תיפתח בשבועיים הקרובים, על כך נעדכן בהמשך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יווןרודוסשריפות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: