אא

הדרמה נמשכת: אלסקה איירליינס מבטלת את כל טיסות בואינג MAX-9 737 עד יום שבת (13 בינואר)

לאור תקרית התנפצות דלת המטוס שהובילה לקרקוע המטוסים בכל רחבי ארה״ב ולעיכובים במסירתם של בואינג, חברת התעופה האמריקאית פרסמה אתמול (ד׳) כי כל טיסות בואינג 737 MAX-9 של החברה מבוטלות עד יום שבת (13 בינואר). כל הפרטים

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

הדרמה שלאחר התקרית האווירית החריגה נמשכת.

אתמול (ד׳), אלסקה איירליינס עידכנה כי כל הטיסות של החברה באמצעות מטוסי הבואינג MAX-9 737 מבוטלות עד ליום שבת (13 בינואר). למעשה, חברת התעופה האמריקאית נאלצת כעת לבטל לא פחות מ-110-150 טיסות ביום.

כאמור, הדרמה מתרחשת לאחר תקרית התנפצות דלת המטוס שנאלץ לבצע נחיתת חירום. האירוע הוביל לקרקוע מיידי של כלל המטוסים מדגם זה של אלסקה איירליינס, והמשיך עד לקרקוע כללי בארה״ב ולעיכובים במסירת המטוסים של בואינג בעקבות בדיקות שנדרשות לבצע כעת.

לפי העדכון של חברת התעופה אתמול בו הודיעה על ביטול הטיסות עד יום שבת, נמסר כי כעת היא תמתין להנחיות של בואינג ושל מנהל התעופה הפדרלי (FAA) כדי לספק הנחיות על הבדיקות של המטוס.

עוד מסרו באלסקה איירליינס כי הינם ״מצטערים על ההפרעה המשמעותית שנגרמה לאורחים שלנו עקב ביטולים עקב חוסר שירות של מטוסים אלו. עם זאת, בטיחות העובדים והאורחים שלנו היא בראש סדר העדיפויות שלנו ואנו נחזיר את המטוסים הללו לשירות רק כאשר כל הממצאים נפתרו במלואם ויעמדו בכל התקנים המחמירים של FAA ואלסקה״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אלסקה איירליינסבואינגנחיתת חירום

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: