אא

44 קומות של עושר: מלון הפאר החדש של וולדורף אסטוריה

רשת היוקרה מבית הילטון הכריזה על פתיחת המלון החדש בדוחא בירת קטאר, עם כניסה ראשית זהה למלון המקורי בניו יורק. עוד בתפריט: מסעדת מישלן, 4 קומות של ספא וכושר ואולמות לאירועי ענק. כמה תשלמו ללילה?

הכניסה לוולדורף אסטוריה דוחא (צילום: HILTON) הכניסה לוולדורף אסטוריה דוחא (צילום: HILTON)

מנהטן בבירת קטאר. רשת מלונות וולדורף אסטוריה (Hotels & Resorts) פתחה את שעריו של המלון החדש של הרשת, Waldorf Astoria Doha West Bay. המלון ממוקם סמוך למרכז העיר דוחא ולאטרקציות המרכזיות שלה.

המלון בן 44 הקומות כולל 283 חדרים וסוויטות ו-50 דירות יוקרה בסגנון ארט דקו המאפיין את מלונות הרשת. בנוסף, לכל אורח יוקצה קונסיירז' אישי שיטפל בכל דרישה של האורח, עוד בטרם ההגעה ועד לאחר העזיבה. 

המלון החדש בדוחה (צילום: הילטון)המלון החדש בדוחה (צילום: הילטון)

חזית המלון והכניסה הראשית זהות כמעט לוולדורף אסטוריה המקורי בניו יורק. כמחווה להיסטוריית השעונים המפוארים במלונות וולדורף אסטוריה ברחבי העולם, גם כאן הוצב שעון מרשים שנוצר על ידי Tiffany & Co ויוצר בשווייץ. מסגרת השעון נוצרה בהשראת נוצות הציפור הלאומית של קטאר, הבז.

4 קומות של בריאות

הספא של המלון משתרע על פני ארבע קומות (39-43) ונשקף ממנו קו הרקיע של קטאר. בספא בריכות מלח והידרותרפיה, סלון יופי, וחדרי טיפולים בריאותיים. עוד במתחם קומת כושר, סטודיו לנשים בלבד, סטודיו ליוגה ומדיטציה.

צילום: הילטוןצילום: הילטון

במלון מתחם מזון תחת המותג Tribeca Market שם מוגשות מנות בהשראת העיר ניו יורק בארוחות בוקר, צהריים וערב. עוד במלון קונדיטוריה פריזאית ובה מאפים ועוגות בהזמנה אישית, בר קוקטיילים ומסעדה מקומית. בהמשך צפויה להיפתח במתחם המלון מסעדה של שף המחזיק בכוכב מישלן.

שני אולמות האירועים של הוולדורף אסטוריה בדוחא יכולים לארח עד 500 אורחים כל אחד. בנוסף ישנם חמישה חדרי ישיבות.

ה-16 של הילטון בבירה הקטארית

המלון בדוחא נפתח באיחור משמעותי מתאריך היעד המקורי, בשל עיכובים רבים בבנייתו, אך כאמור כעת הוא נפתח ואף כבר מציע חדרים להזמנה באתר המלון במחירים שמתחילים בכ-300$ ללילה.

זהו המלון השני של רשת הילטון תחת המותג וולדורף אסטוריה בדוחא, והמלון ה-16 של כלל הרשת בבירת קטאר. בחודש שעבר חנכה הרשת מחדש את המלון בראס אל-חיימה שבאיחוד האמירויות, זאת במקביל לחגיגות עשור לפעילות המלון בירושלים.

"אנחנו שמחים להרחיב את הנוכחות בקטאר עם פתיחתו של Waldorf Astoria Doha West Bay", אמר גיא האצ'ינסון, נשיא המזרח התיכון ואפריקה של רשת הילטון. "בין אם לעסקים או לפנאי, העיצוב הנצחי של המלון, האפשרויות הקולינריות הרבות, הספא בן ארבע הקומות ומתחמי האירועים הופכים אותו לנווה מדבר אורבני בלב העיר".

צילום: הילטוןצילום: הילטון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וולדורף אסטוריההילטוןדוחאקטארוולדורף אסטריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: