אא

"יש ביקושים מטורפים לפסח. נשמור על שפיות מחירים"

כך אומר ליאור רביב, מנכ"ל מלונות ישרוטל בשיחה עם פספורטניוז. על סערת המפונים: "מה אני אמור לעשות, לא למכור חדרים? משרד התיירות מטפל בעניין המפונים"

ליאור רביב. צילום: ספיר פרץ ליאור רביב. צילום: ספיר פרץ

מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל, ליאור רביב, למוד סערות, ניצב בשבוע האחרון במוקד סוער ומתוקשר במיוחד אל מול ראש העיר קריית שמונה, אביחי שטרן, שתקף בחריפות את דרישתו של רביב לפנות את תושבי העיר ממלונות הרשת ולרכזם במלון אחד. 

בשיחה עם פספורטניוז, מעדכן רביב את הסטטוס מול המפונים. "זה בדיונים. משרד התיירות מטפל. ראש עיריית אילת יכנס לתמונה. אפילו לא קיבלנו הערכה פורמלית מהמדינה. עד אז מה אני אמור לעשות, לא למכור? ואם לא יחתמו, נעבוד על אפס תפוסה?". 

עוד אומר רביב, "חייבים לפתור, לטובתם ולטובתנו. אנחנו רוצים להחזיר את המלונות לכשירות של עבודה לפני פסח, לשפץ. זו בעיה של כל הרשתות, לא רק של ישרוטל" .

טוענים נגדכם, שמתחילת המלחמה ועד היום המפונים הם אלה שהחזיקו אתכם

"כשכל המלונות עם מפונים, זה סיפור אחד. אבל כשרוב המפונים עזבו ונשארנו עם 50 חדר פה, 80 חדר שם, זה כבר משהו אחר. אז באנו ואמרנו בוא נשים אותם ביחד. קשה להפעיל מלון בצורה היברידית. כולם מבינים שצריכים להחזיר את המלונות לפעילות. גם  התקשורת הבינה בסוף את זה. מה הבעיה לעבור למלון 50 מטר ממול? אותה מערכת חינוך וגנים. כשקהילה יחד יש יתרונות ולא חסרונות. אני לא מתעסק בכך, לא מבין בכך. רוצים להחזיר את ישרוטל לפעילות מלונאית סבירה תוך התחשבות במפונים. הם בבעיה הכי מורכבת, לא בורחים מזה. כל הפעולות כדי לא לפגוע בהם. עד היום עשינו ניסים ונפלאות לטובת המפונים ונמשיך לפעול". 

איך הביקושים שיש לכם לפסח?

"ביקושים מטורפים, בכלל. מאוד מאוד גבוהים. עם ישראל רוצה לצאת לחופש ומגיע לו".

איך אתם מסתדרים בהעדר העובדים הפלסטינים ועם העובדה שלא הביאו עובדים זרים כתחליף?

"אירוע מאוד מורכב. אין לנו 400 עובדים פלסטינים. הדיונים להחליף אותם בעובדים זרים לא מתקדמים. אם לא יהיו אירועים חריגים בצפון, הפסח יהיה טוב. היצע המלונות יותר קטן - אין צפון, אין טבריה וכנרת ואילת חצי עיר מפונים. מי שרוצה להזמין כדאי שיקדים".

ואיך המחירים?

"טובים, קורלציה לתפוסות".

לא תנצלו את הביקושים ותעלו את המחירים? יכול להבטיח שיהיו מחירים שפויים?

"נשמור על שפיות. צריך לזכור, פסח תמיד שיא העונה, זה לא ינואר. אבל נשמור על השפיות. נראה שיש פסח, דברים דינמיים. מתמרנים בהעדר ודאות, אנחנו חיים באי ודאות. יש מפונים, מחסור בעובדים (יש לנו עוד 1,500 עובדים בחל"ת שאני רוצה להחזיר), אירועים ביטחוניים ואתגרים להחזיר מלונות לכשירות מבחינת המוכנות שלהם. שנה מאוד מאתגרת. אבל לאט לאט נטפל בהכל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות ישרוטלליאור רביב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: