אא

מאירופה לאחד החופים היפים בעולם בטיסה ישירה

Discover Airlines שבבעלות לופטהנזה תהיה חברת התעופה האירופית היחידה שתפתח קו ישיר לטולום. מתי זה יקרה, מה המחירים ומה עלה בגורל הקו המבוטח בין תל אביב למקסיקו? כל הפרטים

טולום (צילום: SHUTTERSTOCK) טולום (צילום: SHUTTERSTOCK)

חופים לבנים, מים צלולים, מלונות מפנקים, ברים מדהימים וגם המון היסטוריה. כל אלה הם חלק ממה שהופך את טולום שבמזרח מקסיקו לאחד היעדים הפופולריים במדינה ובמרכז אמריקה בכלל.

החל מדצמבר הקרוב תחל לבצע חברת Discover שבבעלות קבוצת לופטהנזה, טיסות ישירות ליעד ותהיה לחברה האירופית היחידה שטסה ישירות לטולום. עבור החברה עצמה המתמחית בטיסות נופש, יהיה זה היעד השני במקסיקו אחרי קאנקון.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

משך הטיסה בין פרנקפורט לטולום הוא כ-11 שעות ו-45 דקות, והטיסה כבר נפתחה להזמנה במערכות החברה. מחיר הכרטיס מתחיל ב-547 אירו לטיסת הלוך ו-397 לטיסת החזור, ללא משלוח מזוודה.

טולום נחשבת ליעד פופולרי ביותר לחופשות וגם חברות התעופה מארצות הברית חושקות מאוד בטיסות ישירות לעיר, שגם התחדשה לאחרונה בנמל תעופה משודרג. בעבר הודיעה שרת התחבורה מירי רגב על רצונה לפתוח טיסות ישירות בין ישראל למקסיקו, מהלך שלא הבשיל עד עתה.

חברת Discover Airlines שלא טסה לישראל, מתמחה כאמור ביעדי נופש. בין היתר החברה טסה לשלל יעדים באירופה כמו גם למאוריציוס, לרפובליקה הדומיניקנית ולנמיביה. את טיסותיה לטווחים קצרים מבצעת החברה במטוסי AIRBUS A320 ואת הטיסות ליעדים הרחוקים יותר במטוסי A330.

בחודש שעבר הודיעה ממשלת ארה"ב כי חברת דלתא לא תוכל להמשיך בשיתוף הפעולה עם חברת AEROMEXICO. בתגובה, אמרו בחברת התעופה האמריקאית כי ההחלטה תפגע בהמשך הקישור בין שתי המדינות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טולוםמקסיקופרנקפורטלופטהנזהDISCOVER AIRLINES

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: