אא

לראשונה בישראל: כל מה שצריך לדעת על Eurowings

חברת הבת של לופטהנזה תחל להפעיל טיסות בקו דיסלדורף-ת"א ותהיה החברה החמישית בקבוצה שמפעילה קווים לישראל. מדוע נדחתה הגעתה בעבר וכמה טיסות סה"כ תפעיל הקבוצה לישראל?

צילום: EUROWINGS צילום: EUROWINGS

בין שלל חברות התעופה שמחדשות את טיסותיהן לישראל, ישנה חברה אחת שבסוף השבוע הקרוב (שבת 16.3.24) תחל לטוס בפעם הראשונה לישראל.

מדובר ב-Eurowings, חברת הלואוקוסט של לופטהנזה, שתפעיל טיסות ישירות בין דיסלדורף לתל אביב. זו הפעם הראשונה בה החברה תטוס לישראל ותפעיל 2 טיסות שבועיות בקו זה.

התכנון המקורי של חברת הלואוקוסט היה להפעיל את הקו בדצמבר האחרון, אך הוא הוקפא עם פרוץ המלחמה. החברה תכננה בעבר גם לטוס בקו פראג-תל אביב, אך גם תוכניות אלה נגנזו.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

כעת, Eurowings פותחת את הקו לדיסלדורף, שהיא גם מקום מושב הנהלת החברה. Eurowings תהיה החברה החמישית בקבוצת לופטהנזה שטסה לישראל, אחרי לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס, SWISS, בריסל איירליינס, שתחדש את טיסותיה לישראל ב-24 במרץ, וכעת כאמור גם Eurowings.

סה"כ תפעיל קבוצת לופטהנזה, שהרחיבה פעילותה לאחרונה לישראל, 31 טיסות שבועיות בחודש מרץ (לאחר חזרת בריסל איירליינס) ובמהלך חודש אפריל מתכננת קבוצת התעופה הגדולה באירופה, להרחיב עוד יותר את פעילותה.

מי את Eurowings?

Eurowings מציעה טיסות ישירות לכ-150 יעדים בתוך אירופה. עם 13 בסיסים בינלאומיים - כולל מיורקה כאי הנופש מספר אחד באירופה - חברת הבת של לופטהנזה היא אחת מחברות התעופה הגדולות באירופה. כיום יש לה צי של כ-100 מטוסים ומעסיקה כמעט 5,000 עובדים.

כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי חתמה על הסכם קוד שייר דו-צדדי עם חברת התעופה היוונית AEGEAN. בשלב ראשון, AEGEAN תקצה את הקוד (A3) שלה לטיסות ישירות המופעלות על ידי Eurowings המקשרות את הרקליון (כרתים) וסלוניקי עם בסיסי Eurowings בגרמניה, אוסטריה וצ'כיה. Eurowings, לעומת זאת, תקצה את הקוד שלה לטיסות AEGEAN - המקשרת ישירות את אתונה וסלוניקי עם הבסיסים שלה בגרמניה ובצ'כיה. התוכנית של שתי חברות התעופה היא להרחיב בהדרגה את היצע הנתיבים המשותפים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: eurowings

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: