אא

רגע לפני הקיץ: יעדים מפתיעים ושווים אליהם תוכלו לטוס מנתב״ג עם חברות תעופה מהטובות בעולם

ריכזנו עבורכם את היעדים החדשים, המפתיעים והמסקרנים ביותר שיהיו נגישים לישראלים בקיץ הקרוב גם באמצעות עצירה קטנה בדרך. לוח הטיסות של החברות גדוש באיים אקזוטים, ערים מסקרנות לצד יעדים פחות מוכרים

KLM מציעה טיסות ישירות לאוסקה, יפן.  צילום: Shutterstock KLM מציעה טיסות ישירות לאוסקה, יפן. צילום: Shutterstock

בהיעדרה של טורקיה כיעד מעבר עבור הישראלים לטיסות המשך לשאר העולם עקב מלחמת ״חרבות ברזל״ והיחסים המדרדרים עם הנשיא ארדואן, בקיץ הקרוב חלק לא מבוטל מהטסים לחו״ל יצטרכו בהכרח לשנות את הרגלי החופשות והטיסות וכמו בכל דבר, גם בהעדרה הכמעט כפוי של איסטנבול, הישראלים ינצלו את השערים החדשים שייפתחו עבורם בטרמינלים אחרים על הגלובוס. 

ריכזנו עבורכם את היעדים החדשים של חברות התעופה המוכרות, אליהם ניתן להגיע בטיסה ישירה מישראל ולתפוס בקלות את טיסת ההמשך אל היעד שבו ייתכן ועדיין לא טיילתם.

יונייטד איירליינס

היהלום של הקיץ ביונייטד, העיירה טולום שבמקסיקו, נמצאת לא רחוק ממנה ובמחירים שמתחילים מ-350 דולר מנמל התעופה ביוסטון בסיסה הראשי של חברת התעופה האמריקאית.

יונייטד כבר טסה לטולום מארבעה יעדים בארה"ב (שיקגו, ניו יורק / ניו ארק, לוס אנג'לס ויוסטון) ועבור הישראלים הרבים שגודשים את העיר הסימפטית כבר שנים רבות מדובר בבשורה. טולום, בעבר עיר נמל שקטה, הפכה בשנים האחרונות ליעד שמתחרה בגדול גם באיים היוקרתיים והיפים בעולם. כולל אתרי צלילה מרהיבים, חופים לבנים ומוקדי בילוי לכל הגילאים. ישנם לא מעט ישראלים שכבר גילו את היהלום הזה. עכשיו תורכם.

נזכיר כי יונייטד איירליינס חזרה להפעיל טיסות לתל אביב ב-2 במרץ, לאחר שהפסיקה את טיסותיה לארץ עם פרוץ המלחמה בחודש אוקטובר האחרון. היא למעשה חברת התעופה האמריקאית היחידה שפועלת לישראל.

טולום. צילום: Shutterstock טולום. צילום: Shutterstock

Fly Dubai

פליי דובאי שמפעילה 6 טיסות יומיות מתל אביב, מתהדרת בנמל בית מרשים בדובאי, והיא תציג בקיץ ארבעה יעדים חדשים באירופה: באזל (שוויץ), ריגה (לטביה), טאלין (אסטוניה) ווילנה (ליטא).

הקיץ תהפוך פליי דובאי לחברה הלאומית הראשונה של איחוד האמירויות שמפעילה טיסות ישירות ליעדים אלה באירופה, כאשר התוספת של הקווים החדשים מגדילה את הרשת של החברה באירופה ל-43 יעדים ב-21 מדינות. הטיסות ימריאו מנמל התעופה הבינלאומי של דובאי.

הקו לבאזל יתחיל לפעול ב-2 באוגוסט, הקו לריגה ב-11 באוקטובר והקווים לטאלין ולוילנה ב-12 באוקטובר.

כזכור חברת התעופה האמירתית לא הפסיקה את פעילותה בנתב״ג מפרוץ המלחמה, ואף הגבירה את תדירות הטיסות ל-6 טיסות יומיות.

באזל. צילום: Shutterstock באזל. צילום: Shutterstock

לופטהנזה

חברת התעופה הגרמנית מוסיפה בקיץ הקרוב מגוון יעדים חדשים מנמלי הבית שלה בפרנקפורט ומינכן.

בארצות הברית ניתן להגיע עם לופטהנזה אל מיניאפוליס, ראליי-דורהאם, סיאטל.

באסיה לופטהנזה תפעיל טיסות אל: היידראבאד ובנגלור בהודו ואל שנחאי בסין.

באפריקה ניתן להגיע ליוהנסבורג.

ראוי לציין כי לופטהנזה תפעיל ממינכן 6 מטוסי סופר-ג'מבו של איירבוס, A380, שיטוסו בקווים לבוסטון, לוס אנג'לס, וושינגטון וניו יורק, וכן לדלהי בהודו.

עוד נציין כי הקבוצה היתה הראשונה מחברות התעופה המערב אירופאיות שחזרו להפעיל טיסות לישראל אחרי פרוץ המלחמה.

SWISS 

SWISS מציעה בחודשי הקיץ קו יומי בין ציריך לוושינגטון, יעד רלוונטי תמיד לישראלים, שהפעם יוכלו להגיע אליו באמצעות טיסת המשך נוחה ומהירה. למרות התדמית המעט אפורה ומשרדית, וושינגטון בקיץ עשויה להפתיע אתכם בגדול. החברה כבר חנכה את הקו בימים האחרונים.

קו נוסף שתציע SWISS בקיץ יהיה לטורונטו, שנחשבת בצדק לעיר היחידה בקנדה שנותנת פייט הוגן לניו יורק. עם חמש טיסות שבועיות לאגם אונטריו, SWISS תאפשר לישראלים להתמקד במטרופולין שמתהדר בנוף אורבני מתחדש וגם במודעות סביבתית וטבע פראי שמשורג בתוך העיר. 

בנוסף לשני אלה, SWISS מציע גם טיסות ישירות מציריך לבירת דרום קוריאה, סיאול, וכמה יעדים חדשים במזרח אירופה כמו קלוז' ברומניה וקושיצה בסלובקיה. 

חברת התעופה השוויצרית מפעילה כיום טיסה יומית לישראל בקו תל אביב-ציריך, בלוח הקיץ שדרגה את הקו עם מטוס רחב גוף ותוסיף בהמשך טיסה שניה בקו זה.

וושינגטון. צילום: Shutterstock וושינגטון. צילום: Shutterstock

KLM

חברת התעופה הלאומית של הולנד תפעיל בקיץ הקרוב טיסות ל-155 יעדים מתוכם 92 באירופה ו-63 בין יבשתיים. 

החברה צפויה להגדיל את קיבולת המושבים הזמינה בכ-7% בהשוואה לקיץ 2023, כמעט כפי שהיה לפני הקורונה.

למי שמחפשים נופש ביעדים המרוחקים יותר, החברה ההולנדית תציג בקיץ טיסות בתדירות מוגברת אל לוס אנג'לס, טורונטו, הונג קונג וסינגפור.

כמו כן, יחודשו הטיסות הישירות לאוסקה ולטוקיו ביפן. תדירות הטיסות תוגדל גם למונטריאול (קנדה), טאיפיי (טייוואן), וולדנפסאר וג'קרטה (אינדונזיה), וקואלה לומפר (מלזיה).

ישראלים שמיצו את היעדים הקלאסיים באירופה מוזמנים להציץ ברשימת ההצעות של ההולנדים: בילונד (דנמרק), סטוונגר (נורווגיה), אדינבורו וגלגזו בסקוטלנד וערי הנמל האנגליות ניוקאסל וסאות'המפטון. 

דרך נמל התעופה המתחדש של סכיהפול תוכלו להמשיך גם ליעדים בפולין (קרקוב, גדנסק ורוצלב) כשבנוסף יוגברו תדירות הטיסות לפראג ולאיטליה (בולוניה, פירנצה וגנואה).

מחר ה-1.4, מחזירה חברת התעופה ההולנדית את קו תל אביב-אמסטרדם, לאחר שפעילותו הופסקה מאז פרצה המלחמה.

אדינבורו. צילום: Shutterstock אדינבורו. צילום: Shutterstock

Air France

חברת התעופה הלאומית מתכננת קיץ עמוס עם לא פחות מ-189 יעדים ב-74 מדינות ברחבי העולם. 

אייר פראנס הודיעה על עלייה של כמעט 10 אחוזים בקיבולת הכוללת בטיסות ארוכות הטווח בהשואה לשנת 2023, שהם 85 יעדים מרוחקים אליהם תגיע החברה מנמל התעופה שארל דה גול. 

בקיץ יחודשו הטיסות אל צפון אמריקה כשטיסה יומית אחת תצא מפריז אל מיניאפוליס (מיניסוטה) וקו חדש ייפתח אל פיניקס (אריזונה) לשם ימריאו שלוש טיסות שבועיות. 

בנוסף מתכננים בחברה להגדיל כמות הטיסות בקו הישיר לראלי-דורהאם (צפון קרוליינה) מ-3 בעונת החורף ל-7 טיסות שבועיות בקיץ. 

מעבר למשחקים האולימפיים שיעסיקו את כל העולם בקיץ הקרוב, לקראת פסטיבל הסרטים בקאן יזמה אייר פראנס טיסות מיוחדות בין לוס אנג'לס (ארה"ב) לניס (צרפת), במטוסי איירבוס A350-900. 

ישראלים הרפתקניים יוכלו לנצל את הטרמינל בפריז בכדי להגיע לעיר הבירה של טנזניה, דאר א-סלאם, לשם יצאו 3 טיסות שבועיות שיספקולכם חוויה שלא תשכחו. 

יעדים מפתים נוספים באפריקה יהיו דרך טיסות יומיות לקוטונו (בנין) ואנטננריבו בירת מדגסקר, כמו גם 2 טיסות יומיות לקמרון. 

אם זה קצת יותר מדי, תוכלו לטפוס טיסת המשך "סולידית" יותר לשדה התעופה האנדה בטוקיו (2 טיסות יומיות) ו-4 טיסות שבועיות לנמל נריטה,גם הוא בטוקיו. 

מתעקשים להישאר באירופה? בטרמינל של דה גול תמצאו טיסות המשך לשלושה יעדים חדשים: ורונה באיטליה, קלמטה היוונית ונרוויק הנורבגית שמתהדרת בנופי פרא של פיורדים בחוג הארקטי. 

חברת התעופה הלאומית של צרפת מפעילה כיום 5 טיסות שבועיות בקו תל אביב-פריז.

Iberia Express

חברת התעופה הלאומית של ספרד, שתחדש טיסותיה לישראל מחר, ה-1 באפריל, מאז פרוץ המלחמה באמצעות Iberia Express, מוסיפה יעדים חדשים ברחבי אירופה, וכן מגבירה תדירות למס׳ קווים קיימים בעלי ביקוש גבוה.

לובליאנה, סלובניה: יעד חדש ומבטיח: אחד היעדים החדשים הוא לובליאנה, בירת סלובניה. מה-29 ביולי עד ה-5 בספטמבר 2024, איבריה תציע שתי טיסות שבועיות. 

קליארי ופלרמו, חיזוק הנוכחות באיטליה: בנוסף, איבריה מוסיפה שני יעדים נוספים באיטליה - קליארי ופלרמו. הטיסות לשני היעדים האיטלקיים המפורסמים יחלו מה-29 ביולי, עם עד שלוש טיסות שבועיות.

טירנה, אלבניה: מאפריל איבריה תציע גם טיסות ישירות לטירנה, אלבניה. עם שלוש טיסות ישירות בשבוע, הקו החדש יאפשר לתיירים להכיר את האיזור.

הרחבת פעילות ליעדים קיימים: כמו כן, איבריה מתכננת להרחיב את פעילותה לכמה יעדים קיימים, כולל ספליט וזאגרב (קרואטיה), קטניה (איטליה) ופונטה דלגדה (פורטוגל).

ITA Airways

חברת התעופה הלאומית של איטליה סיכמה שנה מוצלחת במיוחד, עם למעלה מ-124 אלף טיסות סדירות במהלך 2023 והטיסה כ-15 מיליון נוסעים (עלייה של כמעט 50 אחוזים לעומת 2022).

החל מהחודש הקרוב תפעיל החברה 6 טיסות שבועיות לשיקגו, כשמחודש יוני הפעילות תוגבר ל-7 טיסות. בנוסף, האיטלקים ינחתו גם בטורנטו, קנדה, לשם ימריאו החל מהעשירי במאי עם 6 טיסות שבועיות. בחודש יוני תעלה התדירות לטיסה יומית, שתפחת באוקטובור ותעמוד על 5 טיסות שבועיות. 

קצת פחות רלוונטי כרגע לישראלים, אבל כדאי לדעת שהחברה תרחיב פעילויות בקיץ אל מספר יעדים נוספים בהם ריאד וג'דה בסעודיה, כמו גם אל כווית וגאנה. 

כיום, מפעילה החברה 3 טיסות שבועיות קו תל אביב-רומא.

20 היעדים המחופשים ביותר בגוגל לקראת הקיץ

בלי הפתעות מרעישות, אבל עם כמה ערי בירה גדולות שנשכחו מאחור, מבט על 20 היעדים המחופשים ביותר בגוגל טיסות בארה"ב מגלה כמה יעדים שעשויים להפוך לפייבוריטים גם בקרב ישראלים בקיץ הקרוב. 

יש לציין שהרשימה כאמור מורכבת לפי חיפושים שנעשו בארצות הברית, דבר שמסביר את הימצאםשל לא פחות מעשה יעדים בארצות הברית, ואת הדרתם של ערי בירה מסורתיות בעולם שאהובות על הישראלים דוגמאת ברלין, אמסטרדם ובנגקוק.

לא מפתיע מיקומה של לונדון במקום הראשון, למרות שבקיץ הקרוב לא מתוכננים מגה אירועים בעיר הבירה. 

בעיר המדורגת שנייה, פריז, עובדים בכל הכוח על ההכנות האחרונות לקראת המשחקים האולימפיים בקיץ, אירוע שצפוי למשוך אליו מיליוני תיירים מכל העולם. 

רשימת 20 המדינות המחופשות בגוגל טיסות ארה"ב

1 לונדון

2 פריז

3 טוקיו

4 רומא

5 ניו יורק

6 קנקון 

7 אורלנדו

8 לאס ווגאס

9 סיאטל

10 אתונה

11 לוס אנג'לס

12 מיאמי

13 ברצלונה

14 דבלין

15 פורט לודרדייל

16 הונלולו

17 דנבר

18 מדריד

19 בוסטון

20 סאן חואן (פוארטו ריקו) 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהלוח טיסותיונייטד איירליינסFlydubiSWISSKLMair franceIta Airways

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: