אא

מגיעה לכם חופשה ברודוס חינם? הושק אתר האינטרנט שמאפשר לבדוק זכאות לחופשה באי ללא תשלום

אם גם אתם נמנים על מי שחופשתם בוטלה או קוצרה בשל השריפות שהשתוללו בקיץ 2023 ברודוס - נפתח האתר שבו תוכלו לקבל את הזיכוי שיקנה לכם חופשה בת שבוע (כמעט) ללא תשלום. אתמול פורסמו התנאים לקבלת הזיכוי - שזכו לביקורת קשה

רודוס (צילום: SHUTTERSTOCK) רודוס (צילום: SHUTTERSTOCK)

"שבוע רודוס" נפתח. ליתר דיוק, אתר האינטרנט בו תוכלו לבדוק האם אתם זכאים לחופשה בת שבוע באי הקרוב.

כזכור, ראש ממשלת יוון מיצוטאקיס הבטיח בקיץ 2023 כי כל מי שחופשתו נפגמה, קרי קוצרה או בוטלה לחלוטין בשל השריפות שהשתוללו ברודוס במהלך הקיץ - יזכה לשבוע של חופשה בחינם, אמנם לא בקיץ אך עדיין, ללא תשלום.

אתמול פורסם אופן ביצוע מתן החופשה החינמית לזכאים, מה שזכה לביקורת קשה בתקשורת היוונית. מדובר בקופונים בסכומים משתנים שבין 300 ל-500 אירו, סכומים נמוכים ממה שתצטרכו לשלם במלונות רבים באי על חופשה בת שבוע בהרכב זוגי או גדול מכך. כמו כן, גם פרק הזמן בו ניתן לממש את השובר מוגבל מאוד.

היום נפתח רשמית, אחרי המתנה ממושכת, אתר האינטרנט שמאפשר לבדוק את הזכאות לקבלת השובר. בעמוד מיוחד באתר ישנן גם שאלות ותשובות בנושאים שונים הקשורים בקבלת השובר.

על מנת לקבל את הקופון יש להירשם לאתר ולמלא פרטים רלוונטיים על חופשתכם שנפגמה ועל החופשה העתידית שאתם מתכננים לבצע. יש לציין כי ה"מתנה" הינה קופון לבתי מלון ואינה כוללת טיסות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רודוסיווןאיי יוון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: