אא

החל מ-86€ מת״א: לקראת חזרת ריינאייר לישראל

בעוד פחות מחודשיים ועם פתיחת טרמינל 1, חברת האולטרה-לואוקוסט תשוב להפעיל כמה מהקווים מנתב"ג. אז כמה יעלו לכם הטיסות ליעדים באטליה? כמה תשלמו על טיסה לפאפוס, מלטה או ברלין, ומתי הכי זול לטוס לבודפשט?

ריינאייר ריינאייר

מחירי הטיסות גבוהים מאוד בתקופה האחרונה, זה כבר לא סוד. אך שובה של חברת האולטרה לואו-קוסט ריינאייר לנתב"ג עם פתיחת טרמינל 1 בתחילת חודש יוני, היא בשורה משמחת - שבתקווה גם תוזיל את המחירים בהמשך.

נכון להיום, תחילת אפריל 2024 בדקנו את מחירי החברה לטיסות בחודש הראשון לחזרתן - יוני 2024. במרבית היעדים (ונזכיר שלא כולם נפתחים מחדש) לא מצאנו מחירים זולים באופן משמעותי מהחברות האחרות, ובכל זאת הנה הם לפניכם.

פאפוס, קפריסין

אחד היעדים הפופולריים של החברה הוא פאפוס שבקפריסין, יעד עליו השנה גם תתחרה חברת סאן-דור מבית אל על.

בתאריכים 3-10 ביוני 2024, עם פתיחת הקו, מחיר הטיסה עומד על 84.5€ לכיוון, כלומר 169€ לטיסת הלוך ושוב. בהמשך החודש מצאנו מחיר קצת יותר טוב - בין 18 ל-25 ביוני, 136€ לטיסת הלוך ושוב.

בארי, איטלה

היעד מעט יותר יקר והטיסה הזולה שמצאנו היא בין 15 ל-18 ביוני, אז תשלמו 86€ לכיוון, או 172€ לטיסת הלוך ושוב. גם בחודש יולי המחירים דומים אם כי יקרים מעט בחלק מהתאריכים.

בארי. צילום: SHUTTERSTOCKבארי. צילום: SHUTTERSTOCK

מילאנו-ברגמו, איטליה

הטיסה הראשונה למילאנו-ברגמו תצא ביום רביעי, 5 ביוני. מחיר הטיסה עומד על 122€ לכיוון או 244€ לטיסת הלוך ושוב, מחיר לא נמוך כלל ביחס למחירים שראינו בחברה בעבר. עם זאת, מצאנו טיסה אחת זולה יותר בין 26 ביוני ל-3 ביולי אז תשלמו 190€ לטיסת הלוך ושוב.

מלטה

גם הטיסות למלטה לא זולות כפי שראינו במחירי החברה בעבר. נכון להיום עומד מחיר טיסת ההלוך על 96€ ומחיר טיסת החזור על 95€ כך שעל טיסת הלוך ושוב תשלמו 191€. מחירים גבוהים דרמטית ליעד זה ביחס למחירים בעבר.

מלטה. צילום: shutterstockמלטה. צילום: shutterstock

ברלין, גרמניה

עם חזרת הקו לפעילות ב-3 ביוני, טיסת ההלוך תעלה 120€ וטיסת החזור 91€ או ביחד 210€. כאן, למרות שמדובר במחיר לא זול ביחס לטיסות ריינאייר, מדובר במחיר משתלם ביחס לחברות האחרות הטסות בקו.

ברלין. צילום: VISIT BERLINברלין. צילום: VISIT BERLIN

טיסת הלוך זולה במיוחד מצאנו ב-17 ביוני אז תשלמו רק 78€ לכיוון. אך טיסות החזור בטווח זמנים סביר מתאריך זה יקרות במיוחד. אם יש לכם פרק זמן ממושך לבלות בברלין תוכלו לחזור ב-29 ביוני אז תשלמו 91€ על הטיסה מברלין לתל אביב או בסך הכל 169€ לטיסת הלוך ושוב בתאריכים אלה. בחודש יולי ישנה עליה נוספת במחירי הטיסות לשני הכיוונים.

בודפשט, הונגריה

אם אתם בעניין של בודפשט, תוכלו לטוס עם ריינאייר לבירת הונגריה החל מ-4 ביוני. מחיר טיסת ההלוך בתאריך זה עומד על 99€ וטיסת החזור ב-8 ביוני תעלה לכם 85€ או ביחד 184€ לטיסת הלוך ושוב. מחירי הטיסות בהמשך החודש יקרים במיוחד ובחלק מהימים מגיעים ליותר מ-300€ לכיוון.

בודפשט על הדנובה. צילום: פספורטניוזבודפשט על הדנובה. צילום: פספורטניוז

עם זאת, מצאנו תאריך אחד בו הטיסות זולות יותר בסוף החודש - מ-29 ביוני אז תשלמו 79€ על הטיסה מתל אביב לבודפשט ו-68€ לטיסת חזור ב-6 ביולי. בסך הכל תשלמו על הטיסה 147€ - ולמרות שלא מדובר במחיר זול במיוחד עבור ריינאייר, הוא כן משתלם מאוד ביחס לטיסות החברות האחרות.

יש לציין כי חברת האולטרה לואו-קוסט עשויה עדיין להפתיע ולצאת במבצעי מחירים לרגל חזרתה לפעילות בישראל, אך זה טרם קרה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריינאיירלואו-קוסט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: