אא

למרות החזרה לשגרה: לא כל חברות התעופה הזרות חידשו את פעילותן לארץ

חברת אייר אינדיה וחברת הלואו-קוסט הבריטית איזי ג'ט החליטו להשעות את פעילותן בקווים לישראל וממנה עד 21.4.24, יום לפני ערב פסח העמוס. אייר קנדה תשוב בשישי 19.4. הודעות נמסרו לנוסעים

אייר אינדיה ואיזיג'ט (צילום: SHUTTERSTOCK) אייר אינדיה ואיזיג'ט (צילום: SHUTTERSTOCK)

"עקב המצב המתפתח בישראל, איזי ג'ט קיבלה החלטה להשעות זמנית את הפעילות לתל אביב וממנה עד ל-21 באפריל", כך הודיעה היום חברת הלואו-קוסט הבריטית ללקוחותיה.

גם חברות נוספות דוחות את חזרת פעילותן לישראל: חברת התעופה ההודית, אייר אינדיה המיוצגת בישראל על ידי אופן סקיי, הודיעה כי לא תחדש את הפעילות בקו מדלהי לישראל עד יום ראשון 21 באפריל. חברת אייר קנדה תשוב לישראל ב-19 באפריל, יום שישי הקרוב.

על פי הודעת איזי ג'ט, "לקוחות שטיסתם מושפעת מכך, קיבלו הודעות באמצעות מסרונים ודואר אלקטרוני לפי הפרטים שסופקו בעת ההזמנה; הבטיחות וביטחון הנוסעים והצוות הם תמיד בראש סדר העדיפויות של החברה".

מטוס איזי ג'ט. צילום: שאטרסטוקמטוס איזי ג'ט. צילום: שאטרסטוק

כאמור גם אייר אינדיה, שרק בשבוע שעבר הודיעה על הרחבת פעילות הקו ומעבר לחמש טיסות שבועיות בקו דלהי-תל אביב, הודיעה על עצירת הטיסות לישראל עד 21 באפריל. כזכור, אייר אינדיה חזרה להפעיל את הקו בחודש מרץ, כמעט חצי שנה אחרי פרוץ המלחמה.

גם איזי ג'ט חזרה לטוס לישראל בחודש מרץ, אחרי כחצי שנה מאז פרוץ המלחמה עם קווים ללונדון, ברלין, בזל, ז'נבה ומילאנו. 

אייר קנדה חזרה לישראל רק בשבוע שעבר, 10 באפריל, אז נחתה בישראל לראשונה מאז פרוץ המלחמה. כעת - מודיעה כי לאחר העצירה הנובעת מההסלמה הביטחונית תשוב לארץ כאמור ב-19.4, יום שישי הקרוב.

יש לציין כי עצירת הטיסות בשבוע הקרוב מהווה בעיה גדולה עבור נוסעים רבים גם אם יזוכו / יפוצו על ביטול או דחיית הטיסות, שכן רבים כבר הזמינו טיסות, מלונות, רכבים להשכרה וכיו"ב עבור חופשת הפסח אליה יוצאים תלמידי בתי הספר כבר היום (15.4.25).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איזי ג'טאייר אינדיהביטול טיסותביטול טיסה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: