אא

לאחר חכירת 2 המטוסים החדשים: כך נראה צי אל על

בעקבות הרחבת פעילות סאן דור, חברת התעופה תפעיל בסך הכל 46 מטוסים, כאשר מתוכם 17 מדגם 737-800: "פוטנציאל ממשי להתרחבות ליעדים נוספים"

(צילום: באדיבות סאן דור) (צילום: באדיבות סאן דור)

אל על חתמה על חכירת שני מטוסי בואינג לטובת הרחבת פעילות סאן דור, כפי שדיווחנו אתמול. בסך הכל תפעיל החברה 21 מטוסים בחכירה יבשה בצי המטוסים שלה.

כלל צי מטוסי אל על יעמוד כעת על 46 מטוסים, כאשר מתוכם יהיו לחברה 17 מדגם בואינג 737-800. יש לחברה עוד מטוס מסוג זה שאינו בשימוש. מתוך 17 המטוסים הללו, שישה מטוסים בבעלות החברה ועוד 12 בחכירה.

מטוסי אל על. צילום: נעם מנשהמטוסי אל על. צילום: נעם מנשה

סאן דור סיימה את 2023 עם רווח של 29.8 מיליון דולר, ובחכירת המטוסים אל על תוכל כעת להגדיל את פעילות החברה ולהוסיף עוד נתח שוק בנתב"ג. בתוך כך, ביטול טיסות של חברות זרות בעקבות המלחמה מביא את סאן דור לנצל את התקופה כדי להגדיל את היעדים אליהם טסה החברה.

כזכור, גל גרשון, מנכ"ל סאן דור, ציין בעקבות הודעת החברה על החכרת המטוסים כי הדבר "יאפשר לנו לא רק להגדיל את מספר הטיסות ליעדים הקיימים, אלא גם נושא בחובו פוטנציאל ממשי להתרחבות ליעדים נוספים, שיגדילו אף יותר את ההיצע ויאפשרו ליותר ישראלים לנצל את תקופת הקיץ לחופשות התאווררות שרבים משוועים להן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלסאן דור737-800

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: