אא

בשל איום על פצצה: פונה מטוס בריטיש איירווייז רגע לפני המראה

המטוס היה אמור להמריא מברמודה ללונדון, אז התקבלה בנמל התעופה התראה על פצצה במטוס. בחברת התעופה הבריטית אישרו לפספורטניוז את הפרטים ומסרו: "עבדנו על פי הנהלים ופינינו את המטוס"

מטוס בריטיש איירווייז (צילום: Shutterstock) מטוס בריטיש איירווייז (צילום: Shutterstock)

מטוס מדגם בואינג 777-200 של בריטיש איירווייז נאלץ לבטל את המראתו ולבצע פינוי חירום של הנוסעים, בשל איום על פצצה במטוס. האיום הגיע באמצעות הודעת אי מייל אנונימית שהגיעה אל נמל התעופה, בזמן שהמטוס היה כבר על מסלול ההמראה.

מדובר בטיסה BA158 של בריטיש איירווייז מנמל התעופה LF Wade International בברמודה ללונדון הית'רו, שאמורה היתה לצאת אמש ב-20:50, שעון מקומי. עם קבלת ההתראה בנמל התעופה, שהועברה מיד אל צוות המטוס, הטייס הכריז על מצב חירום על הקרקע, ועל פינוי מיידי של הנוסעים.

משטרת ברמודה שהגיעה למקום ערכה חיפוש במטוס ובנמל התעופה אך לא מצאה דבר. על פי לוח הטיסות של נמל התעופה בברמודה, כשלוש שעות לאחר האירוע, ולאחר שהוסר האיום - הטיסה יצאה לדרך כסדרה.

בבריטיש איירווייז אישרו את הפרטים ומסרו לפספורטניוז: "בטיחות לקוחותינו ואנשי הצוות שלנו נמצאת תמיד בראש סדר העדיפויות. פעלנו על פי הנהלים הקבועים במקרים שכאלה ופינינו את המטוס. הצוותים שלנו דאגו ללקוחות ולאנשי הצוות על מנת להוציא את הטיסה לדרכה זמן קצר ככל שניתן לאחר האירוע".

תגובת נמל התעופה של ברמודה תובא לכשתימסר.

יצוין כי לאחרונה התרבו איומי הטרור, ולא רק בחברות התעופה: המשטרה בשוודיה נערכת בימים אלה בכוננות שיא לקראת האירוויזיון שנערך השבוע, בזמן שבגרמניה נערכים ביטחונית גם לאבטחת משחקי גביע אירופה בכדורגל ובצרפת נערכים לאירועי האולימפיאדה שעדיין לא ידוע כיצד ייראו, בשל האיומים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טרורבריטיש איירווייסברמודה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: