אא

סאן דור מרחיבה את פעילותה באיי יוון: אלה היעדים החדשים

חברת התעופה מבית אל על מרחיבה את מפת היעדים ותטוס בקיץ הקרוב לסיטיה שבכרתים ולאי קפלוניה שבצפון מערב יוון. כל הפרטים, התאריכים והמחירים

קפלוניה (צילום: SHUTTERSTOCK) קפלוניה (צילום: SHUTTERSTOCK)

מפת הטיסות הישירות לאיי יוון בקיץ 2024 ממשיכה להתרחב. סאן דור מקבוצת אל על מוסיפה שני קווים חדשים לאיי יוון - קפלוניה, וסיטיה שבמזרח כרתים. הפעלת הקווים החדשים מתאפשרת הודות להסכם שחתמה אל על עם חברת KLASJET על חכירת שני מטוסים כדי לענות על הביקושים.

סאן דור תפעיל שתי טיסות שבועיות לסיטיה, בימים שני ושישי, במחיר שיחל ב-199$ הלוך ושוב לכרטיס לייט, כאשר הטיסה הראשונה תמריא ב-7 ביוני 2024. 

טיסות ההלוך לסיטיה ימריאו בימי שני בשעה 13:15 ובימי שישי בשעה 08:05. טיסות החזור מסיטיה לנתב"ג ימריאו בימי שני ב-16:00 ובימי שישי בשעה 10:50. משך הטיסה הרשמי הוא שעה ו-40 דקות אך בפועל מדובר בטיסה של כשעה ו-20 דקות.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

סיטיה נמצאת במחוז לאסיתי, המזרחי ביותר בכרתים. על אף היותו מרוחק מהרקליון (שעתיים נסיעה) וחאניה (ארבע שעות נסיעה) האזור תיירותי מאוד עם שלל מלונות, אטרקציות, ברים, מסעדות, חיי לילה וכמובן חופים מדהימים. כשעה מערבית לסיטיה נמצאת עיירת הבילויים הנודעת אגיוס ניקולאס.

בנוסף, תפעיל סאן דור שתי טיסות שבועיות לאי קפלוניה, בימים ראשון וחמישי, במחיר שיחל ב-239$ לכרטיס לייט הלוך ושוב, כאשר הטיסה הראשונה תמריא ב-6 ביוני 2024.

קפלוניה, הממוקם בצפון מערב יוון, הוא אי הררי וירוק עם מי טורקיז צלולים, חופים קסומים, מסלולי הליכה וכפרי דייגים אותנטיים.

היעדים החדשים מצטרפים ללוח הטיסות של סאן דור לקיץ הקרוב, שכולל את רודוס וסלוניקי ביוון, בטומי וטביליסי בגיאורגיה, לרנקה ופאפוס בקפריסין, ורשה וקרקוב בפולין, טיווט במונטנגרו וקישינב במולדובה.

עם הצטרפות הקו לסיטיה, בקיץ 2024 תוכלו למצוא טיסות ישירות מישראל לכל שלושת נמלי התעופה של כרתים: להרקליון טסות בלו בירד, אג'יאן, טוס, ארקיע וקורנדון. וויז אייר כרגע לא מחדשת את פעילותה להרקליון. לחאניה תוכלו לטוס עם ישראייר. לא ברור האם ריינאייר תחדש את פעילות הקו בקיץ זה. וכאמור לסיטיה תוכלו לטוס עם סאן דור.

(צילום: סאן דור)(צילום: סאן דור)

גל גרשון, מנכ"ל סאן דור אמר כי לצד טיסות אל על לאתונה, יופעלו בקיץ 2024 חמישה יעשים שונים ביוון, המדינה המובילה לנופש בקרב הישראלים ונמצאת במרחק של טיסה קצרה. נמשיך לפעול על מנת להרחיב את מפת היעדים והיצע המושבים בהתאם לביקושים של הלקוחות, כדי שיוכלו ליהנות מחופשות קיץ במחירים נוחים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: כרתיםסיטיהיווןקפלוניהאיי יוון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: