אא

מצעד היעדים השווים של הקרוזים: זה האי שהגיע למקום הראשון

מחקר מקיף בדק ומצא: זה היעד הטוב ביותר להפלגות לקיץ 2024. רק מה הנתון האחד ששכחו לבדוק ויכול להרוס לכם את החופשה?

קרוזים לחופי סנטוריני (צילום: SHUTTERSTOCK) קרוזים לחופי סנטוריני (צילום: SHUTTERSTOCK)

סנטוריני היא יעד השייט הטוב ביותר לשנת 2024. כך עולה ממחקר שפרסמה חברת אחסון המזוודות Bounce. המדד השנתי מתפרסם אחרי בדיקה מקיפה של מספר פרמטרים: פעילות לזוגות ולמשפחות, אתרי תיירות, מסעדות, מספר החופים ותנאי מזג האוויר ביעד.

על פי הממצאים, האי היווני סנטוריני הגיע לציון כולל של 8.13 מתוך 10, שמיקם אותו בראש הרשימה - בעיקר בזכות היותו יעד רומנטי. עוד צוינה התאמת האי למשפחות.

יעדים בולטים נוספים במדד היו קרטחנה בספרד במקום השני, ואלטה במלטה במקום השלישי, פוקט בתאילנד במקום הרביעי ועוד יעד אהוב בין איי יוון במקום החמישי, מיקונוס.

פוקט, תאילנד (צילום: 123rf)פוקט, תאילנד (צילום: 123rf)

נתון אחד שלא נבדק במדד הוא העומס התיירותי שמגיע באיי יוון לרמות בלתי נסבלות בחודשי הקיץ החמים. נזכיר כי אוניית הקרוזים Sun Princess מבית Princess Cruises ביטלה עצירה בסנטוריני ב-11 ביוני, בשל עומס של ספינות שאמורות לעגון מול חופי האי בתאריך הספציפי הזה, מה שהיה מביא את מספר התיירים שהיו נוהרים אל האי ל-17 אלף ביום אחד - מצב בלתי אפשרי עבור התפעול המקומי. עד 2028, כך פורסם אתמול על ידי חברת דירוג האשראי Fitch, צפויה יוון להתמודד עם כמעט 40 מיליון תיירים בשנה.

הבוקר פרסם מגזין התיירות היוקרתי Conde Nast Traveller את דירוג האוניות היוקרתיות השוות ביותר בעולם אותו תוכלו למצוא כאן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סנטוריניקרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: