אא

מנכ"לית אל על: "לא ניצלנו את המצב להעלאת מחירים. מיזם התיירות עדיין על הפרק"

דינה בן טל-גננסיה אמרה כי החברה ניהלה "מדיניות מחירים מוקפדת" והציגה הוכחות לכך שאל על לא הקפיצה את המחירים כפי שנטען כלפיה, בשל הפסקת טיסות החברות הזרות לישראל. עוד התייחסה להקפאת מיזם התיירות המשותף עם איסתא: "בטווח של חמש שנים, זה לגמרי שם"

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

האם אל על מנצלת את מצב המלחמה בישראל? לשאלה הזו, ובמילים אלה ממש, התייחסה היום (רביעי 29.5.24) מנכ"לית אל על, דינה בן טל-גננסיה, במהלך אירוע פרסום הדוחות הכספיים הרבעוני של החברה.

האירוע הועבר בשידור חי בפספורטניוז.

לדברי בן טל גננסיה, אל על מנהלת מדיניות מחירים מוקפדת שבה לא מגיעים לביטוי מלא של המחירים בעודף הביקוש על ההיצע. כלומר, למרות הטענות שנשמעו כלפי אל על, המחירים עלו - אך לא הגיעו לתקרה אליה יכלו להגיע.

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

בן-טל גננסיה השוותה במהלך דבריה בין הרבעון הנוכחי, רבעון המלחמה, לבין הרבעון האחרון של שנת 2022, אז ישראל יצאה ממשבר מגיפת הקורונה. "כולם רצו לטוס, אין ויכוח שהביקוש היה גבוה מההיצע, ודווקא אז כשפעילות החברות הזרות היתה מלאה - עם 72 חברות שטסו לישראל, מחיר הכרטיס הממוצע היה כמעט זהה".

בהשוואה לרבעון הראשון של 2023, כלומר לרבעון המקביל אשתקד, אכן יש פער. לדברי מנכ"לית אל על אין מקום להשוואה בין השניים שכן שם היה עודף היצע על ביקוש.

"בכך אנחנו מוכיחים, שאין פער במחירים", אמרה בן טל-גננסיה. "אלמלא היינו מנהלים מדיניות מחירים מוקפדת הייתם רואים את הגרף עולה למעלה ולכן זו הדרך שלנו להראות לכם בצורה הכי פשוטה בענף כל כך מורכב תמחורית להסביר שאין אירוע של ניצול מצב".

על מנת להפריך את הטענות על הקפצת המחירים, הוסיפה עוד מנכ"לית החברה באשר לפעילות החברות הזרות, "אתם יכולים להגיד מה שאתם רוצים אבל אנחנו קוראים לכל החברות לחזור ולהפעיל את הקווים לישראל".

"מיזם התיירות El Al Travel לא ירד מהפרק"

עוד באירוע פרסום הדוחות הכספיים של חברת התעופה, התייחסה מנכ"לית אל על לשיתוף הפעולה עם איסתא בהקמת המיזם התיירותי המשותף EL AL TRAVEL שהוקפא על פי הודעת החברה לבורסה, בזמן הבדיקה הממושכת של רשות התחרות.

"לצערי התקופה מאתגרת מאוד", אמרה מנכ"לית החברה בהתייחס להקפאת המיזם. הקשב שלנו הולך על כושר הייצור.

"זה לא טיימינג טוב להשיק פעילות תיירותית. לכן המיזם נמצא בהמתנה אבל נשאר בתוכנית האסטרטגית. זה עניין של תזמון, כמו מה שקרה עם היעדים שתכננו לפתוח ולא נפתחו, כי בתזמון הזה יש מגבלה לטוס מעל מדינות מסוימות". בן-טל גננסיה סיכמה את הנושא ואמרה כי "בטווח של חמש שנים של תוכנית אסטרטגית - זה לגמרי שם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלאיסתא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: