אא

נשיא Wizz Air, בלעדי לפספורטניוז: "נרגש מהחזרה לישראל, נהיה החברה הזרה מספר 1 בנתב"ג"

בלעדי | רוברט קרי (Robert Carey), נשיא חברת הלואו-קוסט ההונגרית, אומר בראיון לפספורטניוז מכנס התעופה באירופה: "מאמין שנחזור להפעיל עוד יעדים מישראל בעונת הסתיו"

אפרת דורון ורוברט קרי, נשיא WIZZ AIR (צילום: פספורטניוז) אפרת דורון ורוברט קרי, נשיא WIZZ AIR (צילום: פספורטניוז)

"אנחנו נרגשים מאוד מחזרתו של השוק הישראלי לפעילות בקיץ הזה. אנחנו צופים שנפעיל 60 עד 65 אחוזים מהטיסות ביחס לקיץ שעבר, מה שיציב אותנו במקום הראשון או השני בפעילות החברות הזרות בישראל, כך שאנחנו באמת נרגשים לחזור לפעול בשוק הזה".

את הדברים אומר בראיון בלעדי לפספורטניוז רוברט קרי (Robert Carey), נשיא חברת הלואו-קוסט ההונגרית Wizz Air, במהלך כנס AVIATION EVENT הנערך היום (חמישי 30.5.24) בקישינב, מולדובה, בו שותף פספורטניוז.

רוברט קרי מימין, בכנס AVIATION EVENT (צילום: פספורטניוז)רוברט קרי מימין, בכנס AVIATION EVENT (צילום: פספורטניוז)

החברה שחזרה להפעיל את הקווים לישראל וממנה ב-1 במרץ השנה, אחרי הפסקה של חמישה חודשים בשל המלחמה, מפעילה הקיץ 15 מתוך 22 היעדים שפעלה בהם עד היום בנתב"ג. חלק מהקווים הושעו זמנית.

"הייתי בישראל לפני מספר שבועות ואני חושב שניתן לראות עד כמה הלקוחות הישראלים רוצים לטוס, ולטוס איתנו", אומר קרי. "בנוסף, רואים עד כמה הישראלים בתפוצות רוצים לחזור לישראל ולראות את בני המשפחה שלהם".

צילום: Wizz Airצילום: Wizz Air

באשר לתנועת התיירים, אומר נשיא Wizz Air כי "אני חושב שזה ייקח עוד קצת זמן עד שנראה את החזרה אבל עדיין יש הרבה מאוד אנשים שרוצים וצריכים לטוס לישראל וממנה, ועדיין ההיצע נמוך יחסית".

יש לכם תוכניות לפתיחת יעדים חדשים מישראל?

"אנחנו בוחנים את העניין. תראי, לקיץ אנחנו פחות או יותר התקבענו על לוח הטיסות שלנו, וכעת עינינו נשואות אל עונת הסתיו, ובהנחה שהמצב באזור יתייצב אנחנו נראה בהחלט אפשרויות לפתיחת קווים חדשים".

קבוצת פספורט אשר חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Aviation Event לפני כשנה, לוקחת חלק פעיל בכנס האירופי השנה גם כמדיה פרטנר- Media Partner.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: AVIATION EVENTWIZZ AIRWIZZוויז אייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: