אא

עוד חברה חזרה: Wizz Air מבודפשט נחתה בנתב"ג

הטיסה הראשונה של החברה מאז תחילת המלחמה המריאה מבודפשט בשעה 06:00 ונחתה קצת אחרי השעה 10:00 בנתב"ג. זוהי הראשונה מבין טיסות רבות נוספות של חברת הלואו-קוסט ההונגרית שצפויות להמריא היום לישראל וממנה

וויז אייר. צילום: shutterstock וויז אייר. צילום: shutterstock

עוד חברה חזרה אלינו. טיסת Wizz Air מבודפשט, ביתה של חברת הלואו-קוסט ההונגרית, המריאה סמוך לשעה 06:00 הבוקר, ונחתה בנתב"ג מעט אחרי השעה 10:00, שעון ישראל.

זוהי הטיסה הראשונה של החברה שנוחתת בישראל מאז תחילת המלחמה, אז הפסיקו מרבית חברות התעופה הזרות את פעילותן בישראל. כבר היום החברה מפעילה טיסות מישראל גם לבוקרשט, סופיה, לונדון (לוטון), קרקוב ורומא.

בימים האחרונים יידעה החברה את הנוסעים, לרבות הודעה באתר האינטרנט שלה, כי למחיר הכרטיסים יתווספו דמי נחיתה בסכום של כמה עשרות שקלים, שכן נתב"ג לא מאפשר לנחות בטרמינל 1 הסגור לתנועת מטוסים מתחילת המלחמה, מה שמאלץ את החברה לנחות בטרמינל 3.

הודעת WIZZ לנוסעים (צילום: אתר Wizz Air)הודעת WIZZ לנוסעים (צילום: אתר Wizz Air)

בניגוד להתנהלות זו של Wizz Air, ריינאייר מתחרתה מאירלנד "נעמדה על הרגליים האחוריות", והודיעה כי לא תשוב לטוס לישראל אם נמל התעופה הישראלי לא יאפשר לה לנחות בטרמינל 1. במשרד התחבורה עמלים על פתרון לעמלות המושתות על נוסעי חברות הלואו-קוסט בשל הנחיתה בטרמינל 3, אך מדובר בעניין משפטי סבוך שכן לא ניתן לנהוג איפה ואיפה בין חברות התעופה.

צילום: עמית קוטלרצילום: עמית קוטלר

גם המשך סוף השבוע יהיה מרגש עבור נמל התעופה הישראלי. מחר (שבת 2.3), צפויה לשוב לישראל חברת Cyprus Airways, ומעט אחרי השעה 23:00 (שעון ישראל) צפויה להמריא מניוארק טיסת יונייטד שתנחת לראשונה מאז תחילת המלחמה בנתב"ג ותהיה חברת התעופה האמריקאית הראשונה לעשות זאת מאז עצרו הטיסות, קצת אחרי אירועי 7 באוקטובר.

הטיסה צפויה לנחות בשעות הצוהריים של יום ראשון בישראל, לאחר שתבצע עצירה מנהלית בת 90 דקות במינכן לצורך החלפת צוותים, שכן לא ניתן לבטח את לינת צוותי התעופה בישראל בזמן המלחמה. בסביבות השעה 14:30 ביום ראשון טיסת יונייטד הישירה כבר צפויה להמריא מנתב"ג לניו יורק, ללא עצירת ביניים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: WIZZ AIRוויז איירריינאיירRyanairיונייטד איירליינסunitedנתב"גמלחמהcyprus airways

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: