אא

יאמאס! בקרוב: מגזין פספורט יוון

המגזין החודשי של פספורט יוקדש למדינה השכנה שהפכה ליעד התיירות מספר 1 לקיץ 2024 עבור הישראלים - ועבור תיירים רבים בעולם. בין היתר תוקדש כתבה לאיים המוכרים וגם לאלה שפחות, לחופים שזכו בתארים החשובים בעולם וגם ליעדים העירוניים המתפתחים

כרתים (צילום: SHUTTERSTOCK) כרתים (צילום: SHUTTERSTOCK)

כבר שנים ארוכות יוון מככבת במקומות הראשונים ברשימת יעדי הקיץ של הישראלים. אבל מחיקתה המוחלטת של טורקיה ממפת התיירות שלנו מאז תחילת המלחמה, חיזקה עוד יותר את התיירות הישראלית אל מדינת האיים השכנה.

במקביל, יוון שוברת שוב ושוב את השיאים של עצמה במספר התיירים המגיעים אליה מכל העולם, כאשר השאיפה המרכזית במדינה, עליה הכריז כבר ראש הממשלה מיצוטאקיס בעצמו, היא להעצים את תיירות החורף שעד היום כמעט ולא היתה קיימת במדינה, מהלך מורכב עם השלכות רבות עבור עסקי התיירות ומוכנותם למהלך הזה.

מגזין פספורט הקרוב שייצא לקראת סוף חודש יוני יוקדש ליוון ולאיים היפהפיים, החופים הצלולים, הטברנות העמוסות בכל טוב ובכלל לחוויה היוונית מאינספור זוויות, רגע לפני חום יולי-אוגוסט.

בין היתר נספר לכם על האיים השווים ביותר לביקור, חלקם הם המוכרים ביותר וחלקם הם כאלה שאולי קצת פחות שמעתם עליהם. נעדכן אתכם בחידושים התיירותיים גם ביעדים העירוניים – אתונה וסלוניקי (שתתחדש בקרוב בקו הראשון של הרכבת התחתית) וגם על המלונות המתפתחים והמפנקים שתוכלו ליהנות בהם ביוון ובאיים.

חשוב לא פחות לרגל חופשת הקיץ, נסקור את החופים הכי שווים ביוון שמאות מהם קיבלו לאחרונה את תואר "הדגל הכחול", והפכו את יוון למדינה השנייה בעולם (לא תאמינו אחרי מי) במספר החופים ה"כחולים".

אז יש בהחלט למה לחכות, יאמאס! Γειά μας

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יווןאיי יווןמגזין פספורט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: