אא

IATA צופה: הכנסות תעשיית התעופה הבינלאומית יגיעו השנה לשיא של כמעט טריליון דולר

ארגון התעופה הבינלאומי צופה לשנת שיא של תעשיית התעופה הבינלאומית, שהכנסותיה יגיעו בשנת 2024 ל-996 מיליארד דולר, שיא בתולדות הענף. המניע העיקרי לצמיחת ההכנסות יהיה גידול בתנועת הנוסעים

ווילי וולש, מנכ"ל IATA בכנס דובאי. צילום: IATA ווילי וולש, מנכ"ל IATA בכנס דובאי. צילום: IATA

ההכנסות של תעשיית התעופה הבינלאומית צפויות להגיע ל-996 מיליארד דולר בשנת 2024, קצב צמיחה של 10% לעומת אשתקד, ומגיע לערך הנומינלי הגבוה ביותר בתולדות התעופה הבינלאומית, כמעט טריליון דולר.

המניע העיקרי לצמיחת ההכנסות יהיה גידול בתנועת הנוסעים, אם כי העלייה בהיקף הנוסעים צפוי להתקזז בירידה של תשואות תעופת המטען. כתוצאה מכך, ההכנסה הכוללת לכל קילומטר של טון צפוי להישאר קבוע בהשוואה ל-2023.

ראוי לציין, כי הביצועים המדהימים של התעשייה, שהכנסותיה השנה צפויות להתקרב לטריליון דולר, לעומת 880 מיליארד דולר מצטברים ב-3 שנים, בין 2020 ל-2022, השנים שהושפעו ממגפת הקורונה.

כפי שפורסם בפספורטניוז, מנכ"ל יאט"א, איגוד התעופה הבינלאומי, הציג כבר בכנס יאט״א שהתקיים בשבוע שעבר בדובאי את התחזית המעודכנת לשנת 2024, הצפויה להסתיים בשיא כל הזמנים לענף.

וילי וולש, מנכ"ל יאט"א, אמר בכנס יאט״א כי "בעולם של אי ודאויות רבות ומתגברות, חברות התעופה ממשיכות לחזק את הרווחיות שלהן. עם שיא של חמישה מיליארד נוסעים ב-2024, הצורך האנושי לטוס מעולם לא היה חזק יותר". על התעופה אמר בשבוע שעבר מנכ״ל יאט״א כי היא ״חיונית לשאיפות ולשגשוג של בני האדם ושל הכלכלה. הכלכלה העולמית סומכת על מטען אווירי. הרווחיות מאפשרת השקעות במוצרים ומתן מענה לצרכים של הלקוחות ומציאת פתרונות למדיניות אפס הפליטות עד 2050".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: IATA

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: