אא

5 היעדים הזולים ביותר לחופשה הבאה שלכם. החל מ-87 דולר לטיסת הלוך ושוב

ניתן לטוס בזול בשנת 2024 ובתחילת 2025 - עם חמשת היעדים החמים והנגישים האלו. כל מה שאסור לכם לפספס בלו"ז הטיסות הקרוב

אתונה, יוון. צילום: shutterstock אתונה, יוון. צילום: shutterstock

לרגל הפתיחה החגיגית של מדור הטיסות המוזלות שלנו, בשיתוף עם "טיסות סודיות", בחרנו עבורכם 5 יעדים זולים לטיסה - והאטרקציות שלא תרצו להחמיץ בכל אחד מהם.

אתונה, יוון. צילום: Shutterstockאתונה, יוון. צילום: Shutterstock

אתונה, יוון

אתם תראו שיוון מככבת ברשימה הזו, ולא לחינם. הים, הקולינריה, אתרי התרבות והנופים היפהפיים הם רק ארבע סיבות מתוך רבות לפופולאריות שלה בקרב התיירים הישראלים. ב-5 החודשים הראשונים של 2024 אף נצפה גידול משמעותי בתיירות למדינה.

במרחק של שעתיים טיסה בלבד נמצאת עיר הבירה, אתונה. מלבד פלאי תבל דוגמת האקרופוליס והפלאקה, בעיר יש גם שפע של מסעדות, ברים וחיי לילה סוערים. תוכלו להתנייד בה בקלות דרך המטרו הפעיל שלה, ולבקר באתרים כמו כיכר סינטאגמה (Syntagma) ושוק הפשפשים העתיק. אל ראש גבעת ליקאביטוס (Lycabettus) ניתן להגיע רגלית או ברכבל, ולצפות בכל העיר הפרושה לפניכם.

עלות הכרטיס הזול ביותר לאתונה נכון לרגע זה היא 87 דולר לאדם, עם חברת התעופה אג'יאן איירליינס. מדובר בטיסה ישירה בין התאריכים 6.02.25-11.02.25, מה שיאפשר לכם ללון בעיר במשך 5 לילות.

פאפוס, קפריסין. צילום: shutterstockפאפוס, קפריסין. צילום: shutterstock

פאפוס, קפריסין

פאפוס היא עיר קפריסאית שלווה וחביבה, שמקבלת בברכה תיירים ישראלים. מוקדי הבילוי העיקריים שלכם בעיר יהיו הקניון הענק King Avenue Mall, שייט בים ובלגונה הכחולה, וסבב מסעדות וברים בשדרת הברים ובעיר העתיקה. כנסו לכתבה הבאה כדי לקבל עוד מידע לפני הביקור בעיר, ועל חופשה כשרה בפאפוס.

הכרטיס הזול ביותר לפאפוס נכון לרגע זה עולה 87 דולר לאדם, עם חברת התעופה ריינאייר. זו טיסה ישירה בין התאריכים 03.01.25-05.01.25, מה שיאפשר לכם ללון בעיר במשך שני לילות.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

לרנקה, קפריסין

כפי שאתם רואים, גם שכנתה של יוון, קפריסין, היא יעד חם לשנה הקרובה. טיסה של שעה בלבד ותגיעו ליעד - עיר של חופים, מבנים היסטוריים ותרבות מרתקת. מומלץ לצעוד בטיילת הדקלים (Phinikoudes), שעמוסה במסעדות, טברנות ובתי קפה. אם אתם אוהבים לחקור אדריכלות והיסטוריה מקומית, תוכלו לבקר גם במצודת לרנקה ובכנסיית לזרוס הקדוש. אם תבחרו בטיסה המוזלת בספטמבר, אסור לכם לפספס את אגם המלח הגדול (Salt Lake) בו מתארחות ציפורי פלמינגו ורודות בדיוק בחודש זה.

כרטיס הטיסה הזול ביותר ללרנקה נכון לרגע זה עולה 87 דולר לאדם, עם חברות התעופה אל על או וויז אייר. מדובר בטיסה ישירה בין התאריכים 24.09.24-30.09.24, מה שיאפשר לכם לקרוע את העיר במשך 6 לילות.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

סלוניקי, יוון

עוד נציגות יוונית ברשימה. אחד מהאתרים המוכרים ביותר של סלוניקי הוא המגדל הלבן על שפת הים, שכיום משמש כמוזיאון לתרבות הביזנטית (Museum of Byzantine Culture) ומספק תצפית יפה על העיר. תוכלו לבקר גם במוזיאון הארכיאולוגי, מוזיאון הפולקלור, כנסיית איה סופיה ואתרים נוספים - אבל אל תשכחו להקדיש מספיק זמן להתענגות על הקולינריה המקומית.

הכרטיס הזול ביותר לסלוניקי נכון לרגע זה עולה 98 דולר לאדם, עם חברת התעופה ריינאייר. מדובר בטיסה ישירה בין התאריכים 04.01.25-06.01.25, עם משך שהייה של 2 לילות.

ורנה, בולגריה. צילום: שאטרסטוקורנה, בולגריה. צילום: שאטרסטוק

ורנה, בולגריה

היעד המוכר והאהוב בבולגריה זמין בטיסות זולות גם השנה - בתור יעד חדש של ענקית הלואו קוסט וויז אייר מישראל. אחת מהאטרקציות הבולטות בעיר היא הקתדרלה של ורנה (Cathedral of the Assumption of the Virgin), העשירה ביצירות אמנות יפות ונראית כמו היא לקוחה מסרט של דיסני בעצמה. תוכלו לבקר גם בפארק המים לילדים (Park Primorski) שממוקם על החוף, ובאתרים מעניינים כמו המרחצאות הרומיות העתיקות (Roman Thermae).

כרטיס הטיסה הזול ביותר לוורנה נכון לעכשיו עולה 97 דולר לאדם, עם חברת התעופה וויז אייר. זו טיסה ישירה בין התאריכים 23.09.24-25.09.24, מה שיאפשר לכם ללון בעיר 2 לילות.

תוכלו לקבל את הפרטים המלאים עבור כל הטיסות במדור הטיסות המוזלות באתר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותתעופהאתונהסלוניקיפאפוסטיסות לפאפוסלרנקהקפריסיןיווןבולגריהורנהטיסות מוזלות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: