אא

בטוחה, מרהיבה, גסטרונומית, תוססת ונחשבת לגן עדן לצעירים עד גיל 30: "ליטא מחכה לישראלים״. צפו בסרטון

בכירי משרד התיירות של ליטא בראשותה של המנכ"לית Olga Goncarova, הגיעו לארץ לרגל השקת הטיסות הישירות לליטא שהושקו לאחרונה. "מזמינים את הישראלים לגלות יעד מרהיב, מגוון, בטוח ומשתלם". לאחרונה זכתה ליטא להכרה כיעד תיירותי גסטרונומי מומלצות

וילנה, ליטא. צילום: Shutterstock וילנה, ליטא. צילום: Shutterstock

לשכת התיירות של ליטא ושגרירות ליטא בישראל ערכו אמש (ב') בת"א מפגש מיוחד שכותרתו "ליטא מחכה לישראלים, עכשיו יותר מתמיד".

באירוע נכחה בין היתר מנכ"לית לשכת התיירות של ליטא, אולגה גונכרובה (Olga Goncarova), שגריר ליטא בישראל, Audrius Bruzga (אודריוס ברוצגה), ונספחת המסחר, דונטה מאוריסיט (Donnata Mauriciate).

באירוע שהתקיים במלון דריסקו בתל אביב, הוצגה המדינה הירוקה והאטרקציות הרבות והמגוונות שמחכות לישראלים, תוך שמירה על רמת אירוח גבוהה ומחירים משתלמים. ליטא היא מדינה מרהיבה, בטוחה ומסבירת פנים לישראלים עם נופים שובי לב וערים קסומות המציעות חופשה אורבנית איכותית המשלבת את כל יתרונות הערים הירוקות והמודרניות לצד טבע יפהיפיה במרחק של כחצי שעה נסיעה מווילנה.

צילום: לשכת תיירות ליטאצילום: לשכת תיירות ליטא

ליטא מציעה עושר תיירותי מגוון המתאים לכל סוג חופשה ולכל תקציב כולל חיי תרבות ולילה, גסטרונומיה משובחת, ערים יפיפיות עם אוירה צעירה וסטודנטיאלית, טבע ידידותי למשפחות עם אגמים כחולים כולל פעילויות אקטיביות כמו כדור פורח, קאייקים, רפטינג, טיולי הליכה ועוד.

בנוסף תמצאו בליטא ערים ואתרי ספא מהטובים בעולם כמו בדרוסקינינקאי ובירשטונס המציעים גם חופשת "ריטריט" לגוף ולנפש.

המורשת היהודית המפוארת לא נפקדת גם בליטא כמובן, שם תמצאו לכך ביטוי מרשים ברחבי כמעט כל עיר במדינה.

4 מסעדות מישלן

ליטא נבחרה לאחרונה כמדינה המאושרת בעולם לצעירים עד גיל 30 וזאת בדירוג האושר העולמי שמפורסם מדי שנה על ידי מרכז המחקר לרווחה באוניברסיטת אוקספורד. הדו"ח מדגיש את הצלחתה של ליטא ביצירת סביבה תוססת ותומכת עבור הדור הצעיר.

ליטא הצטרפה בימים אלה למועדון היוקרתי של מדריך מישלן וזכתה להכרה גם כיעד תיירותי גסטרונומי עם ארבע מסעדות בעלות כוכב מישלן ועוד 26 מסעדות ליטאיות מומלצות במדריך כולל זוכות בתארים "ביב גורמאן" ו"כוכב ירוק" לקיימות.

קובנה. צילום: פספורטניוזקובנה. צילום: פספורטניוז

קובנה. Shutterstockקובנה. Shutterstock

לא רק וילנה – טיסה ישירה לקובנה

קו טיסות חדש, ייחודי וישיר מתל אביב לקובנה החל לפעול בימים אלו ומאפשר גישה נוחה, מהירה ומשתלמת לליטא המרהיבה ולאזור הבלטי.

הקו החדש הפועל מדי יום שלישי מופעל על ידי חברת Overseas הישראלית מבית ג'נסיס טורס עם חברת התעופה קורונדון, הטיסות יוצאות מטרמינל 3 בנתב"ג בשעה 16:30 אחרי הצהריים מנתב"ג ובחזור יוצאות בשעה 22:00 בלילה מקובנה.

בנוסף פועל קו טיסות ישירות של חברת Wizz Air מת"א לווילנה בתדירות של 3 פעמים בשבוע בימי שלישי, רביעי ושבת.

חברת רינאייר אמורה גם היא לחזור ולהפעיל קו טיסות לווילנה החל מחודש אוקטובר הקרוב, אך הדבר עדיין איננו רשמי.

Olga Goncarova, מנכ"לית לשכת התיירות של ליטא: "ליטא מציעה שפע אפשרויות תיירותיות מגוונות ואטרקטיביות לאורך כל השנה, ברמה גבוהה ובמחירים משתלמים לצד היותה מדינה ירוקה, בטוחה מאד ועם מזג אויר נעים ביותר בתקופת הקיץ והחגים. אנחנו שמחים לבקר בישראל ולהזמין את המטיילים הישראלים לבוא ולגלות את היעד המרהיב. הטיסות הישירות הופכות את הנסיעה לזמינה, נוחה וקלה הרבה יותר ומאפשרות גישה לשתי הערים המרכזיות במדינה, לטבע הקרוב והמדהים וכן לעיירות הספא המובילות".

ורד שוורץ ופיני קריינר, מנכ"לים משותפים Ovearseas מבית ג'נסיס טורס: "קובנה וליטא כולה הינה יעד אשר מתאים ביותר לכלל הקהלים והמגזרים בישראל, שער לחופשה אורבנית בקובנה ובוילנה, טיולי משפחות בטבע הירוק והאגמים, טיולי מאורגנים לאזור הבלטי וכמובן תיירות ספא ומרפא. אנחנו מאד מאמינים בליטא כיעד, הקו הישיר מת"א לקובנה פועל בשעות נוחות ביותר ואנחנו מאמינים שהרבה ישראלים יטוסו לגלות את היעד האטרקטיבי והמרשים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ליטאטיסה ישירה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: