אא

8,000 מלונות ברחבי העולם: רשת מלונות היוקרה העולמית עושה היסטוריה

כניסות לשוק ברחבי העולם, הסטייל של Small Luxury Hotels ועוד. שמונה רגעים מהשנה האחרונה שסייעו להילטון להאיץ את הצמיחה שלה לעתיד

Graduate Princeton. צילום: הילטון Graduate Princeton. צילום: הילטון

קצת יותר משנתיים לאחר פתיחת המלון ה-7,000 שלה, להילטון יש כיום יותר מ-8,000 מלונות הפועלים ברחבי העולם.

בעקבות שורה של תוספות לפורטפוליו שלה, הכוללת את Small Luxury Hotels NoMad, Graduateו-Autocamp, הילטון מאפשרת לאורחים ליהנות מחידושים ברשת הרחבה של החברה.

"זו הייתה שנה משמעותית לפיתוח של הילטון, בסימן שותפויות אסטרטגיות ורכישות, והמשך צמיחה אורגנית מהמותגים הקיימים שלנו", אמר Kevin Jacobs, סמנכ"ל הכספים והנשיא לפיתוח גלובלי, הילטון. "רשת הילטון - בראשות המותגים החזקים שלנו - ממשיכה להוות מנוע הזדמנויות עבור אורחים, בעלים, חברי צוות וקהילות."

הילטון חוגגת 8,000 מלונות ברחבי העולם. לפניכם שמונה רגעים שסייעו להילטון להאיץ את הצמיחה שלה לעתיד:
פברואר-אפריל 2024
הילטון מכריזה על שותפויות בלעדיות עם Small Luxury Hotels of the World ו-AutoCamp, הרכישה המתוכננת של Graduate Hotels ורכישת NoMad.
צילום: הילטון AutoCampצילום: הילטון AutoCamp
27 במאי 2024
Spark by Hilton הופך לבינלאומי עם פתיחת Spark by Hilton Romford, כשלראשונה המותג מושק בבריטניה. עם כמעט 200 מלונות בפיתוח, Spark by Hilton אמור להיפתח לראשונה גם בגרמניה, קנדה ומקומות נוספים בחודשים הקרובים.

צילום: הילטון.צילום: הילטון.

3 ביוני 2024
הילטון מכריזה על תוכניות להכפיל את תיק מלונות הלייף סטייל שלה ל-700 נכסי מסחר עד 2028 ומאשרת שרכישת Graduate Hotels נסגרה.

12-20 ביוני 2024
הילטון מכריזה על צמיחה משמעותית בפורטפוליו של הילטון בקריביים ובאמריקה הלטינית, הצפויה לעלות על 300 מלונות בשלוש השנים הקרובות, לצד פיתוח מואץ בדרום מזרח אסיה, שם הילטון מצפה להכפיל את נוכחותה בשנים הקרובות.

צילום: הילטוןצילום: הילטון

9 ביולי 2024
הילטון מרחיבה את פורטפוליו חוויות מלונות היוקרה שלה עם תוספת של Small Luxury Hotels ומביאה את תיק הנכסים היוקרתי של הילטון ליותר מ-500 מלונות ברחבי העולם. מאתרי האי הקריביים כמו מפרץ Hermitage, אוצרות נסתרים בהרי ההימלאיה, ועד הונג קונג וקופנהגן, מלונות אלה מגדילים באופן דרמטי את תיק היוקרה שלה, ומספקים לאורחים הזדמנויות נוספות מתמיד ליהנות מיוקרה.

צילום: הילטון. Hermitage-Bay-Hillside-Pool-Suiteצילום: הילטון. Hermitage-Bay-Hillside-Pool-Suite

14 ביולי 2024
לאחר שהושק לראשונה בשוק בתוניסיה, מונקו והרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, הילטון ממשיכה להתרחב למדינות חדשות עם פתיחת המלון הראשון שלה בנפאל, הילטון קטמנדו. בהמשך השנה, הרשת מצפה להשיק גם בברמודה, לאוס ופרגוואי.

צילום: הילטון. Kathmanduצילום: הילטון. Kathmandu

17 ביולי 2024
Home2 Suites by Hilton, בעלת הצינור הגדול ביותר מכל מותגי המלונות בארצות הברית, מגיעה ל-700 מלונות פתוחים ברחבי העולם, בהיקף של למעלה מ-75,000 חדרים. כעת, כשפועל בארה"ב, קנדה וסין, למותג יש תוכניות להיות מושק לראשונה בשווקים נוספים, כולל מלונות Home2 Suites by Hilton הראשונים באירופה ובאיים הקריביים ואמריקה הלטינית בשנים הקרובות.

צילום: הילטוןצילום: הילטון

29 ביולי 2024
NoMad London, ספוגה בהיסטוריה ומורשת וממוקמת בלב קובנט גארדן, הופכת לזמינה להזמנה מקוונת דרך ערוצי הילטון, ומציעה יוקרה ונוחות מגורים עם תוכנית אמנות בעלת אוצרות עשירה וקולינריה מיוחדת.

צילום: הילטון. NoMad-London_Atrium_Photo-Credit-Simon-Uptonצילום: הילטון. NoMad-London_Atrium_Photo-Credit-Simon-Upton

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הילטוןרשת מלונות הילטון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: