אא

שיא המבקרים יישבר שוב? פסטיבל אוקטוברפסט במינכן יצא לדרך

פסטיבל הבירה הגדול בעולם נפתח בפעם ה-189 בבירת מדינת בוואריה שבגרמניה. בתוכנית: מופעים מוזיקליים, לונה פארק אדיר ממדים, הרבה בשר, וגם... 6.5 מיליון ליטרים של בירה שיישתו 7 מיליון מבקרים עד 6 באוקטובר

אוקטוברפסט (צילום: SHUTTERSTOCK) אוקטוברפסט (צילום: SHUTTERSTOCK)

מסורת זו מסורת, כבר כמעט 200 שנה.

במינכן בירת בוואריה שבגרמניה, נפתח אמש (שבת 21.9) פסטיבל הבירה הגדול בעולם, אוקטוברפסט. הפסטיבל המסורתי המתקיים השנה בפעם ה-189, נחשב לאחד האירועים הגדולים באירופה.

הפסטיבל שנערך למשך שלושה שבועות (21.9-6.10) מזמן אליו מדי שנה כ-6 מיליון אורחים, אך בשנה שעברה נשבר השיא כשהמספר הגיע ל-7.2 מיליון.

האורחים בפסטיבל צורכים במהלך שלושת השבועות האלה בממוצע כ-6.5 מיליון ליטרים של בירה. אך בניגוד למספר האורחים, דווקא הנתון הזה נמצא בירידה יחסית.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

בפסטיבל לוקחות חלק מבשלות הבירה הגדולות באירופה שעבורן מדובר באירוע שיא. באוהלי הפסטיבל הנחשקים בהם קשה מאוד להשיג שולחן (אלא אם מזמינים חצי שנה ואף שנה מראש) מוגשות לצד כוסות הבירה הענקיות גם מנות בשר הנלוות לבירה. במרכז האוהלים - תזמורות בוואריות מסורתיות.

אבל גם אם לא הצלחתם להשיג מקום באוהלים, אל חשש. גם השנה מחוץ להם מתקיימים אירועי ענק, שבמרכזם לונה פארק עם גלגל ענק, רכבת ההרים האולימפית המסורתית ועוד שלל מתקנים מפחידים עד מפחידים מאוד. עבור הצעירים שבחבורה ישנם דוכנים שונים וכמובן גם מזכרות שונות לרכישה.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

חגיגת הבירה הגדולה של גרמניה ושל העולם כולו (במקביל לאירועים מתקיימות חגיגות 'בסגנון אוקטוברפסט' בכל העולם) - נערכת גם בגרסאות אחרות. בטרקלין לופטהנזה הגרמנית בנמל התעופה של מינכן גם כן הוצבו חביות בירה מעוצבות ותפריט האוכל עודכן על פי מסורת הפסטיבל.

לופטהנזה הוסיפה גם מנות אוקטוברפסט פופולריות לטיסותיה. עד סוף ספטמבר הצוותים יגישו מעדנים בוואריים בטיסות ארוכות טווח נבחרות מפרנקפורט וממינכן בכל המחלקות כדי להכניס את הנוסעים לאווירת הפסטיבל. המשקאות הם גם חלק מחוויית האוקטוברפסט, ובנוסף לבירות הפופולריות, יוגש בקווי החברה באירופה קוקטייל ייחודי של לופטהנזה.

צילום: לופטהנזהצילום: לופטהנזה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוקטוברפסטפסטיבלבירהמינכןבוואריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: