אא

בשל תקלת חיווי: מטוס אייר חיפה נשלח לבדיקה בטולוז

המטוס הראשון מתוך השניים החדשים של חברת התעופה הישראלית הצעירה נשלח למכון בדק בטולוז. באייר חיפה מדגישים כי התקלה לא מורגשת בפועל ולא צפוי שינוי בתחילת הטיסות ללרנקה

צילום: יוד צילומים, אייר חיפה צילום: יוד צילומים, אייר חיפה

רגע לפני תחילת הטיסות ללרנקה: מטוס אייר חיפה הוטס למכון בדק בטולוז. על פי אנשי החברה מדובר בתקלת חיווי שלא מורגשת בפועל. "יתבצע טיפול באחד מהמטוסים במכון בדק בחו״ל במהלך סוף השבוע", נאמר מטעם החברה.

את דרכו מנתב"ג לטולוז מטוס ה-ATR שסימונו 4X-IHA עושה דרך נמל התעופה של הרקליון שבכרתים, שם יתדלק וימשיך בדרכו לצרפת, לשם הוא צפוי להגיע בשעות הערב.

המטוס צפוי לשוב ארצה בתחילת השבוע הבא, ולדברי אנשי החברה לא צפויים שינויים בלוחות הזמנים. נזכיר כי בשבוע הקרוב החברה אמורה להתחיל לבצע את טיסותיה בין נמל התעופה בן גוריון לבין נמל התעופה של לרנקה.

כזכור, זו אינה ה"חריקה" היחידה בתחילת פעילות החברה שאמורה היתה לפעול משדה התעופה בחיפה. שלא באשמתה, בשל המלחמה המתמשכת, החברה לא פועלת מיום תחילת טיסותיה מחיפה אלא מנתב"ג.

בסוף שבוע זה צפויות להיפסק טיסות אייר חיפה מנתב"ג לאילת (רמון). טיסות הפנים צפויות להתחדש רק עם אישור כוחות הביטחון לפעילות בקו חיפה-אילת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר חיפהטולוז

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: